
Yecheon-gun پس از عبور از رکود در سال گذشته ، 2.9 میلیارد محصول کشاورزی و خاص را فروخت
[ad_1]
[예천타임뉴스=남재선기자]Yecheon-gun گفت: علی رغم دشواری هایی مانند رکود اقتصادی به دلیل طولانی شدن کرونا 19 و کندی تولید محصولات کشاورزی در سال گذشته ، در نتیجه یک سیاست فروش تهاجمی برای محصولات کشاورزی و ویژه ، به 2.9 میلیارد فروش رسیده است.
این دستاورد نتیجه اشغال مداوم کانالهای فروش غیر حضوری از طریق مرکز خرید آنلاین “Yecheon Marketplace” مطابق با سیاست کیم هاک دونگ برای افزایش درآمد کشاورزی از طریق احیای توزیع کشاورزی و ارتقا بازاریابی فعال از طریق کار است. ، جهت گیری شده است.
علاوه بر این ، فروش Yecheon Marketplace که 580 میلیون در سال 2018 بود ، در سال 2019 2.1 میلیارد و در سال 2020 2.9 میلیارد فروخت ، زیرا آنها پیشگیرانه به دوران پس از تاج پاسخ دادند. .
بعلاوه ، این محصول مخلوط فروش مشتری مداری و سیاست توزیع انعطاف پذیر و سریع را ترویج کرده و در تعطیلات با معرفی “7 مجموعه تشریفات” مناسب برای افراد مدرن و “9 مجموعه عشق به زادگاه” پاسخ بسیار خوبی دریافت کرد. در طول تعطیلات. او بیش از یک میلیارد بوی بد فروخته است.
ترویج رویدادهای مختلف فروش ، مانند فروش سیب زمینی برای فروش محصولات تازه کشاورزی ، که قیمت آنها به دلیل کرونا 19 به شدت کاهش یافت و کمپین محصولات کشاورزی محلی. من کردم.
علاوه بر این ، اولین تحویل انبوه برنج Yecheon به جزیره Jeju ، کیک گوشت گاو Busan Jeonghang ، سیب زمینی شیرین و خدمات برنج برنج Yecheon و همچنین بازاریابی تهاجمی مانند مسابقه محصولات کشاورزی و محصولات ویژه Yecheon و جشنواره بزرگ جایزه Yecheon Market به کلون Newcore Gangnam. به میز حمله کردم.
از طرف دیگر ، این شهرستان رویدادهای ویژه سال نو میلادی را از طریق رویدادهای مختلف مانند 3000 کوپن تخفیف برنده شده برای مشتریان جدید ، یک رویداد پاداش 10 + 1 و یک قرعه کشی تصادفی برای خرید آنلاین اعضای آنلاین از طریق بازار Yecheon تا 14 فوریه برگزار می کند.
[ad_2]