
Tae-Jung Heo شهردار Daejeon توافق نامه تجاری را برای گسترش خرید محصولات محلی برای SME ها امضا کرد
[ad_1]
[대전타임뉴스=홍대인 기자] شهردار داژئون ، هور تائه جئونگ توافق نامه ای تجاری را برای گسترش خرید محصولات SME محلی در نوزدهم با 19 موسسه دولتی در حوزه قضایی امضا کرد.
هدف این توافق نامه رسیدگی به مشکلاتی از جمله تقاضای داخلی کندی است که توسط SME های محلی به دلیل طولانی شدن کرونا 19 و درجه کم نظم محلی آژانس های دولتی در حوزه قضایی تحت قانون قراردادهای ملی تجربه شده است.
این مراسم به عنوان یک کنفرانس ویدیویی آنلاین در اتاق فیلم های فاجعه در طبقه هجدهم تالار شهر Daejeon و با مشارکت شهردار هئو ته جئونگ و 19 رئیس نهاد عمومی منطقه برگزار شد.
شهردار هئو تائه یونگ و 19 رئیس نهاد عمومی توافق کردند که با هم همکاری کنند و از محصولات محلی برای SME ها برای خرید و گسترش کانال های فروش تحت توافق حمایت کنند.
به عنوان محتوای اصلی این توافق نامه ، شهر داژئون از حمایت اداری و مالی برای احیای خرید عمومی محصولات محلی ، مانند یک سکوی اطلاعات کسب و کار در حوزه قضایی و یک راهنمای مدیریت بازرگانی برای گسترش سفارشات برای شرکت های محلی ، دریغ نکرده و یک سیستم را معرفی کرده است برای اعلام نتایج خریدهای عمومی و جایزه ای را برای موسسات عالی معرفی کرده است. من قصد دارم قدرت خود را افزایش دهم.
در پاسخ ، آژانس توافق موافقت کرد که برای خرید محصولات SME های Daejeon و گسترش کانال های فروش ، از جمله پیشنهادات رقابتی محدود منطقه ای و توصیه های اتحادیه ، با Daejeon City تلاش کند. علاوه بر این ، وی قول داد كه از پلت فرم اطلاعات تداركات عمومی Daejeon كه توسط Daejeon City و راهنمای تجارت برای گسترش تداركات مشاغل محلی استفاده می شود ، به طور فعال استفاده كند.
“سکوی اطلاعاتی تدارکات عمومی داژئون (http://djpp.or.kr) “ این سیستمی است که اطلاعات شرکتی محلی را به موسسات تدارکات عمومی ارائه می دهد و بستری برای احیای مجدد اقتصادهای محلی و احیای SME های محلی از طریق رهنمودهای مربوط به محصولات و سیستم های تدارکات عمومی است که دارندگان م institutionسسات عمومی می خواهند خریداری کنند.
“راهنمای کار با تجارت برای گسترش تدارکات شرکت های محلی” یک راهنمای اجرای بودجه از مرحله سفارش تا مرحله پس از مدیریت از طریق طبقه بندی کالاها ، ساخت و سازها و خدمات برای خرید محصولات محلی است ، ایجاد یک محیط برای گسترش نفوذ محلی. شرکت ها در بازار عمومی برای این کار ایجاد شده است.
شهر دژئون قصد دارد آموزش های حضوری برای مقامات دولتی و حسابداران م institutionsسسات عمومی برای گسترش تدارکات برای شرکت های محلی در ماه فوریه ارائه دهد و مبانی استفاده از کتابچه راهنما در آیین نامه مربوطه آماده می شود.
ته جونگ هور ، شهردار کلانشهر دائژون گفت: “من از رهبران سازمانهایی که به این توافق نامه پیوستند تشکر می کنم و امیدوارم که این توافق نامه خرید عمومی مشاغل کوچک و متوسط محلی را تسهیل کند ، که کمک قابل توجهی به رشد SME در داژئون. همراه با نهادهای عمومی ، ما یک سیستم چرخه خوب برای بهبود سطح خریدهای محلی ایجاد خواهیم کرد. “
[ad_2]