
KT & G’Lille “به عنوان یک مارک عالی در” تالار مشاهیر مارک کره در سال 2021 “انتخاب شد
[ad_1]
[대전타임뉴스=홍대인 기자] KT & G’s Reel (رئیس جمهور بائک بوک این) در بیست و هشتمین سالن مشاهیر 28 کره ای به عنوان یک مارک عالی در گروه سیگار الکترونیکی انتخاب شد.
تالار مشاهیر مارک های کره ای به میزبانی م Instituteسسه تحقیقات سیاست های صنعتی ، رویدادی است که در سال گذشته برندهایی را با بالاترین میزان رضایت مشتری انتخاب و اهدا می کند. “Lille” از KT & G با جایزه امسال به عنوان یک مارک عالی برای 3 سال متوالی به این موفقیت دست یافت.
از زمان آغاز به کار خود در سال 2017 ، “Reel” از نظر راحتی و قابلیت جابجایی مورد استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان قرار گرفته است و طی یک سال پس از راه اندازی ، از 1 میلیون فروش فراتر رفته است. سپس KT&G سبد تجاری خود را گسترش داد و شامل جانشینانی مانند Reel Plus ، Reel Mini و Reel Hybrid شد.
به طور خاص ، “Reel Hybrid” که در سال 2018 منتشر شد ، توسط کاربران به عنوان یک محصول نوآورانه از طریق استفاده از یک پلت فرم متفاوت که از یک کارتریج ویژه همراه با یک دستگاه استفاده می کند ، شناخته می شود. محصول جانبی ، Reel Hybrid 2.0 ، اولین سیگار الکترونیکی از نوع سیگار بود که همه دکمه ها را از بین برد و همچنین به یک عملکرد سوئیچ هوشمند مجهز است که با قرار دادن یک چوب به طور خودکار گرم می شود.
از زمان اولین عرضه در سال 2017 ، Reel در فروش تجمعی از 3 میلیون واحد پیشی گرفته است و بازار داخلی سیگار الکترونیکی را رهبری می کند.
براساس عملکرد داخلی خود ، KT&G در ژانویه سال گذشته قراردادی برای تهیه محصولات خارج از کشور Reel با فیلیپ موریس اینترنشنال (PMI) ، یک شرکت جهانی دخانیات امضا کرد. این فروش لیلیس ها را در ماه آگوست در روسیه ، اوکراین در سپتامبر و ژاپن در ماه اکتبر آغاز کرد. واکنش های مثبت در کشورهایی که در حال حاضر وارد بازار شده اند بیان می شود و قصد دارد از طریق همکاری با PMI مناطق صادراتی را گسترش دهد.
وانگ سئوپ لیم ، رئیس مدیر بازرگانی KT & G در NGP گفت: حلقه مارک تجاری است که از طریق برنامه ریزی دقیق و مدیریت سیستماتیک از طراحی محصول تا مارک تجاری ایجاد شده است.
[ad_2]