فوریه 4, 2021 By haminp 0

Hankook Tire برای ارائه انواع لذت ها با Car Rider بازاریابی وابسته را انجام می دهد

[ad_1]

[대전타임뉴스=홍대인 기자] Hankook Tire & Technology Co.، Ltd. (مدیر عامل شرکت Soo-il Lee ، از این پس Hankook Tire نامیده می شود) ، شرکت تایر پیشرو در جهان ، بازی مسابقه آنلاین Nexon “Crazy Racing Kart Rider (از این پس Kart Rider)” را از 4 فوریه تا 3 مارس راه اندازی کرد. بازاریابی وابسته را انجام دهید که جذابیت هایی را فراهم کند.

این همکاری برای گسترش تصویر مارک Young & Innovative که Hankook Tire تلاش می کند با ایجاد هم افزایی با کارت خوان های محبوب و محبوب رضایت مشتری متفاوت ایجاد شده است.

در طول دوره همکاری ، موارد مرتبط مانند بالن ، نوارهای موج الکترومغناطیسی و غیره ، از جمله بدنه کالسکه Hankook Tire’Ventus evo ، در بازی کالسکه در فضای مجازی منتشر خواهد شد. علاوه بر این ، فضای انتظار در بازی ، My Room ، با فضای فروشگاه T Station تزئین می شود و آرم در دیوار پشت ، آهنگ و بیلبورد My Room برای تبلیغ نام تجاری نوآورانه Hankook Tire نشان داده می شود. به طور خاص ، ‘Ventus evo’ مشخصات تایر Hankook Tire نماینده فوق العاده عملکرد بالا ‘Ventus S1 Evo3’ را نشان می دهد و در کالسکه لاستیکی شکل با بهترین عملکرد هندل و فرمان ، سرعت و شتاب بالا ساخته شده است.

Hankook Tire’s Kart Body یک نکسون کارت سوار است (https://kart.nexon.com) به بازی دسترسی پیدا کنید و در رویدادها و مسابقه ها شرکت کنید ، یاhttps://www.tstation.com) از طریق صفحه رویداد می توانید در مسابقه مسابقه “قرار دادن تایرها برای همکاری در جعبه مقاله” شرکت کنید و در صورت پاسخ صحیح به پاسخ ، می توانید از طریق پیام کوتاه شماره کوپن دریافت کرده و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این ، Hankook Tire و Nexon یک فیلم یادبود از این همکاری ارائه می دهند که ترکیب این دو مارک را در یک داستان جالب نشان می دهد. محتوای یک راننده واقعی که در دنیای مجازی از طریق تعامل بین یک ماشین و یک تایر مسابقه می دهد ، از طریق کانال های مختلف مانند تئاتر ، تلویزیون کابلی و کانال رسمی تایر Hankook در YouTube پخش می شود.

علاوه بر این ، از 4 تا 17 فوریه ، تبلیغات مشترکی برای سال نو میلادی برگزار می شود و مزایای مختلفی مانند کوپن تخفیف برای لاستیک ، کوپن فروشگاه ، بلیط دسترسی به کیدزانیا و بلیط گاز همراه به مشتریان ارائه می شود.

ابتدا ، در دوره تبلیغاتی ، رویدادی به مناسبت شب سال نو “بازگشت به خانه در باچی” در وب سایت کارتریدر برگزار می شود. علاوه بر این ، اگر احساس خود را در صفحه رویداد Kart Rider بگذارید ، پس از لذت بردن از مسابقه با بدن کالسکه “Ventus evo” ، 50٪ و 30٪ کوپن تخفیف آنلاین برای Hankook Tire ، GS25 Gifticon و Nexon Cash از طریق دریافت خواهید کرد. بخت آزمایی.

T Station.com همچنین اگر از طریق صفحه رویداد از طریق KakaoTalk خبر همکاری بین Hankook Tire و Kartrider را به اشتراک بگذارید ، از طریق قرعه کشی ، از جمله کوپن های Baskin Robbins ، کوپن های Starbucks و بلیط های ورودی Kidzania ، به مجموع 1950 نفر مزایایی می دهد.

سرانجام ، هنگام خرید 4 محصول برای رویدادهایی مانند Ventus ، Dynapro و Kinergy از TStation.com ، اگر شماره کوپن کالسکه Hankook Tire را ثبت کنید ، بلیط بنزین همراه 20،000 وون دریافت خواهید کرد. با ارائه شماره مهر سبد خرید در فروشگاه های آفلاین ایستگاه چای می توانید از مزایای یکسانی بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ، می توانید صفحه رویداد را در وب سایت T Station.com و وب سایت Nexon Cartrider بررسی کنید.

در آینده ، Hankook Tire قصد دارد با برنامه ریزی برای فعالیت های بازاریابی عجیب و غریب و جدید که می تواند مشتریان را به وجد بیاورد ، تصویری از برند جوان و ابتکاری را گسترش دهد.

[ad_2]