فوریه 2, 2021 By haminp 0

Daejeon Innovation Center ، تعمیر و نگهداری عالی شخصی!

[ad_1]

[대전타임뉴스=홍대인 기자] مرکز نوآوری اقتصاد خلاق Daejeon (به سرپرستی کیم Jeong-su ، از این پس مرکز نوآوری Daejeon نامیده می شود) در تاریخ 2 اعلام کرد که با حمایت از “برنامه ارزیابی” برای افزایش فروش و افزایش موفقیت در موفقیت تجاری ، به دستاوردهای چشمگیری دست یافته است. شرکتهای نوپا

“برنامه ارزیابی” ، بخشی از پروژه اولیه شروع شده توسط وزارت SME و شرکت های نوپا ، مبتنی بر وضعیت و نیازهای شرکت های نوپا ▲ بازاریابی (تبلیغات در / آفلاین ، مواد تبلیغاتی) ▲ طراحی ( مارک های تخصصی ، رابط مصرف کننده) UX) بهبود محصول (خدمات برنامه ، صدور گواهینامه ملی و بین المللی ، حقوق مالکیت معنوی) و غیره

این برنامه در ماه نوامبر سال گذشته با دریافت برنامه ای از یک شرکت نوپا برای بسته اولیه شروع به کار و از طریق بررسی کفایت اول و دوم با پشتیبانی از هزینه های تولید شخصی تا 4.3 میلیون درآمد کسب شده برای هر شرکت ، اجرا شد.

20 شرکت نوپایی که از طریق این برنامه پشتیبانی شخصی دریافت می کنند ، شامل 7 شرکت بازاریابی ، 3 شرکت طراحی و 10 شرکت بهبود محصول هستند.

در ارتباط با این برنامه ، مرکز نوآوری Daejeon انتظار می رود با تسریع در ارزش اولیه شرکت های نوپا در بسته اولیه راه اندازی ، از جمله 60 ، فروش 5 میلیارد بوی بد را افزایش دهد ، سرمایه گذاری 4 میلیاردی را جلب کند و یک اثر اقتصادی پایدار ایجاد کند. مشاغل جدید

به طور خاص ، مشخص شد که 7 شرکتی که در طی به روزرسانی محصولات از مالکیت معنوی پشتیبانی می کردند ، از طریق 20 درخواست ثبت اختراع و 7 برنامه علامت تجاری بین المللی ، گام های بلندی در تأمین حقوق مالکیت معنوی شرکت ها برداشته اند.

شرکت ارتباطات بابا ، آموزشی ویبولیتین (مدیر عامل شرکت کیم نا نا) ، که حمایت بازاریابی دریافت کرده است ، با غلبه بر مشکلات بازاریابی مستقیم ناشی از کرونا 19 از طریق بازاریابی که غیر حضوری است ، توجه را جلب کرد.

مدیر عامل شرکت کیم YouTuber را برای معرفی بستر محتوای “15 ثانیه” انتخاب کرد ، که از زمان انتظار برای تماس های ورودی و خروجی استفاده می کند و تعدادی ویدیو ایجاد می کند و سعی کرد کاربران اولیه برنامه را از طریق بازاریابی Influencer جذب کند.

مرکز نوآوری Daejeon قصد دارد پشتیبانی شخصی را افزایش دهد تا موفقیت تجاری سازی استارتاپ را به عنوان یک پروژه اولیه در سال جاری افزایش دهد.

کیم جونگ سو سو ، مدیر مرکز نوآوری Daejeon گفت: “این برنامه فرصتی عالی برای افزایش موفقیت در تجارت اولیه و تقویت رقابت شرکت ها فراهم می کند.” از طریق پشتیبانی های مختلف در آینده. “

[ad_2]