فوریه 2, 2021 By haminp 0

کمیته آموزش شورای شهر دژئون ، موسسه آموزش و علوم دژئون و دیگران.

[ad_1]

[대전타임뉴스=홍대인 기자] طبق برنامه 256 مین نشست فوق العاده ، کمیته آموزش شهر دژئون (رئیس کو بن هوان) در دومین جلسه تشکیل جلسه داد و گزارشاتی را درباره وظایف اصلی 9 م institutionsسسه مستقیم از جمله م includingسسه آموزش و علوم دائژون دریافت کرد.

یک نماینده از Ae-ja Friends (نیروی ملی ، نماینده متناسب) فیلم های مربوط به نوجوانانی را که در مترو سالمندان را لعن می کنند ، نشان می دهد و به مشکلات شخصیت دانش آموزان فعلی اشاره می کند ، و آموزش فرزندان یک منبع فرهنگی با ارزش است ملت با توجه به این موضوع ، دفتر آموزش خواستار تلاش بیشتر برای تقویت کارایی و آموزش شخصیت شد.

وی در مورد مسسه آموزش آموزشی داژئون ، از وی خواست “در مورد مشکلات و علل حضور دانشجویان در مرکز آموزشی Dream Narae س questionsالاتی بپرسد و با تقویت برنامه های درمانی روانشناختی به طور فعال در پی افزایش عزت نفس و ثبات روانشناختی باشد.”

علاوه بر این ، با توجه به موسسه آموزش و علوم Daejeon ، وی پرسید که آیا مشکلی در ارتقا talent استعداد علمی وجود دارد یا خیر و دستور داد که برنامه آموزشی مرتبط با مدرسه و دره Daedeok را با استفاده از زیرساخت های آموزش علوم خوب Daedeok به نام Special منطقه ای برای Daedeok. تحقیق و توسعه. “داژئون به مرکزی برای ارتقا استعدادهای علمی تبدیل خواهد شد و ما تلاش فعالی خواهیم کرد تا تعداد زیادی از مردم دژئون بتوانند وارد دره دائدئوک شوند و به توسعه دژئون کمک کنند.”

علاوه بر این ، او از موزه آموزشی حنبات خواست “با ارتقا the کیفیت محتوای آنلاین و برنامه های عملیاتی و مطرح کردن دلیل کم بودن محتوای آنلاین و برنامه های عملیاتی و میزان مشارکت ، کار موزه آموزشی حنبات را ارتقا دهد.” “

نماینده کی هیون جونگ (سومین حزب دموکرات ، یو سونگ گو) ، از اینکه جوانان در دوره رشد پس از تاج تاج 19 در شرایط دشواری قرار دارند ، نگران بود و خواستار تقویت جهانی بودن آموزش عمومی و گسترش حضور دانش آموزان شد.

وی در پرس و جو مربوط به م Instituteسسه آموزش و علوم داژئون ، در مورد وضعیت شغلی پس از تحصیل در مرکز م Instسسات آموزشی تیزهوشان و مطالعه وضعیت فعلی مشاغل از نظر تحقیق در مورد تأثیر آموزش تیزهوشان س askedال کرد.

وی در ارتباط با مرکز یادگیری مادام العمر داژئون ، از وضعیت فعلی پروژه برای حمایت از یادگیری مادام العمر برای افراد محروم درخواست کرد ، بر لزوم احیای بیشتر این پروژه به دلیل کرونا 19 تأکید کرد و دستور داد تا با جستجوی روش های مختلف تجارت را فعال کند.

در مرکز دانشجویی و فرهنگی داژئون ، “من س questionsالاتی در مورد کار مرکز پشتیبانی کتابخانه مدرسه و چگونگی جذب و احیای مجدد کارکنان متصل و افزایش حمایت از مدارس غیر کتابخانه ای و پشتیبانی از عملکرد سیستماتیک کتابخانه مدرسه پرسیدم. “

وی همچنین از مرکز آموزش ویژه داژئون در مورد طرح توسعه شغلی برای کلاس ویژه و اتاق آموزش حرفه ای ، که یک پروژه پیش رو است ، پرسید و خواستار حمایت فعال بودجه و ارتقا business یکپارچه تجارت برای پروژه های بزرگ شد.

نماینده چو سئونگ-چیل (حزب دموکرات ، یونگ-گو 1) به انستیتوی آموزش و علوم دائژون گفت: “این س Questionال را مطرح کنید که آیا پیشنهادات دانشجویان در مورد کار گروه نظارت بر دانش آموزان در رابطه با سیاست آموزش و برنامه را منعکس می کنید برای گسترش ، و یک قسمت مثبت برای مشارکت دانش آموزان در سیاست وجود دارد. تجارت تأکید شده و منعکس شده و گسترش یافته است. “

وی در مورد موسسه آموزش و علوم داژئون گفت: “من در مورد تلاش برای تقویت نقش م Instituteسسه سیاست آموزش و پرورش داژئون ، مانند استخدام ، پرسیدم و بر لزوم پیشبرد در جهت توسعه برای تبدیل شدن به آموزش Daejeon تأکید کردم. اتاق فکر. “

وی در مورد موزه آموزش حنبات ، وی در مورد اینکه آیا برنامه ای برای بهبود ذخیره سازی آثار خارجی وجود دارد ، پرسید که برای ذخیره سازی آثار مناسب نیست و دستور داد جایگزینی برای آن ارائه شود.

از آژانس ترویج آموزش کودکان در اوایل دوران کودکی خواسته شد “نتایج خدمات تحقیقاتی را برای بهبود محیط تسهیلات ، به اشتراک گذاشتن نتایج خدمات تحقیق ، بازتاب نتایج و تقویت تجربه آموزش در اوایل دوران کودکی س questionال کند”.

نماینده In-Sik Kim (حزب دموکرات ، Seo-gu 3) در گزارشی درباره مرکز آموزش دانش آموزان دریایی Daejeon گفت: “در مورد اجرای برنامه برای خانواده های محروم مانند اردوگاه خانوادگی Hanultari س Askال کنید و علاقه مند به گسترش پشتیبانی هستند. برای محرومان. پرسیده شده “.

رئیس کو بن هوان (حزب دموکرات ، یوسونگ- gu 4) از موزه آموزش Hanbat خواست “تا در مورد برنامه های تقویت امکانات آتش نشانی در انبارها و موزه ها اطلاعاتی کسب کند و اولویت ها را بررسی کند. ارائه می دهد یک بررسی. “

[ad_2]