فوریه 4, 2021 By haminp 0

وزارت آموزش و پرورش دژئون “طرح اولویت پشتیبانی برای رفاه آموزش و پرورش در سال 2021” را برای راه اندازی یک شبکه ایمنی باریک برای رفاه آموزشی تبلیغ می کند

[ad_1]

[대전타임뉴스=홍대인 기자] دفتر آموزش Daejeon در پایتخت (رئیس آموزش و پرورش Seol Dong-ho) “طرح جامع پروژه ای برای اولویت بندی حمایت از رفاه آموزشی” ایجاد کرده است که پشتیبانی از منابع لازم مانند آموزش ، فرهنگ و برای جبران نقاط ضعف اصلی در یک ضرر. دانش آموزان و 1.65 میلیارد درآمد کسب کرده در چهارم اعلام شد که اعمال خواهد شد.

در پروژه حمایت از اولویت رفاه آموزش و پرورش در سال 2021 ، دانش آموزان عزت نفس ، دانش آموزان پیشرو و دانش آموزان دارای شادی دبیرستان به عنوان شایستگی های اصلی برای افزایش موفقیت های آموزشی دانش آموزان از طریق پشتیبانی شخصی از رفاه آموزشی شناخته می شوند که هر دانش آموز بتواند رشد کند ما قصد داریم از این حمایت کنیم

مدارس هدف “مدارس بازرگانی” هستند ، که به عنوان گروهی از دانش آموزان از کلاس های اقتصادی ضعیف ، از متخصصان آموزش (مربیان) و هزینه های عملیاتی برنامه پشتیبانی می کنند و “مدارس امید” که فقط هزینه های عملیاتی برنامه های اجتماعی را دریافت می کنند. پشتیبانی از طریق پیشنهادات عمومی برای مدارس غیر انتفاعی و راهنمایی کشیش ها. این به مدارس عملیاتی “Hope Class” تقسیم شده است

دانشکده تجارت از 61 مدرسه و 6،739 دانش آموز پشتیبانی می کند و از برنامه های آموزشی ، احساسات ، فرهنگ ، خانواده ، بهداشت و کمک های اجتماعی پشتیبانی شخصی می کند و مدرسه غیر تجاری “مدرسه امید و کلاس امید” در 22 فوریه (دوشنبه) ) ، بیش از 70 مدرسه (250 كلاس برنامه ریزی شده) از طریق یك پیشنهاد عمومی برای حمایت از 3800 دانش آموز برای رشد در شبکه ایمنی آموزش انتخاب می شوند.

علاوه بر این ، 14 برنامه آموزشی برای کمک های اجتماعی مستقیماً از طریق “پروژه پروانه” انجام می شود که با همکاری 7 سازمان غیردولتی محلی مانند “گروه موسیقی رویای صدا” برای بیان رویاها و روحیه دانش آموزان از طریق رفاه آموزشی انجام می شود از دفتر برنامه آموزش کار می کنند.

به طور خاص ، از ماه مارس ، مرکز شبکه های ایمنی آموزشی برای 14 مدرسه ابتدایی در دونگگو کار خواهد کرد تا دانش آموزان آسیب پذیر رفاه اجتماعی را در مدارسی که مربیان استخدام نمی شوند برای پیدا کردن و حمایت از آنها حمایت کند و شکاف های رفاهی را از بین ببرد. بودن.

در همین حال ، با وجود بحران کرونر در سال 2020 ، مراقبت های اضطراری از طریق مراجعه به منزل و موارد دیگر. به 7481 دانش آموز در 61 مدرسه تجارت و 1880 دانش آموز در 73 مدرسه در “امید به مدرسه و کلاس” و دیگران. موضوعات آموزشی برای کلاسهای از راه دور) ، بدون چهره – به برنامه های شخصی و شبکه های ایمنی آنلاین با استفاده از رایانه های لوحی ، “Hope e-um” ، تلاش های مختلفی می کنند. در نتیجه ، رضایت از کار مدرسه تجارت (دانشجو) 92٪ و رضایت از کار “مدرسه و کلاس امید” (معلم) 93.6٪ بود.

کیم جونگ ها ، رئیس امور رفاه و ایمنی آموزش و پرورش در اداره آموزش و پرورش شهر دژئون ، گفت: “ما در حال کار بر روی یک پروژه پشتیبانی اولویت دار آموزش و پرورش خواهیم بود در زمانی که اهمیت بیشتری برای مدیریت و حمایت از دانش آموزان آسیب پذیر مستعد ایجاد شکاف دارد. در آموزش ، مراقبت و ایمنی به دلیل طولانی بودن تاج 19. “.

[ad_2]