ژانویه 17, 2021 By haminp 0

نصب ویدیوی تلفن اشاره در Jung-gu ، Daejeon ، خدمات عمومی عمومی

[ad_1]

[대전타임뉴스=홍대인 기자] در روز پانزدهم ، Daejeon Jung-gu (پارک گو یونگ گپ) شهردار گو یک تلفن ویدیویی به زبان اشاره در دفتر شکایات دفتر Jung-gu نصب کرد و خدماتی را برای تفسیر زبان اشاره ویدیویی برای افراد کم شنوا و گفتار معرفی کرد.

این امر به منظور تسهیل ارتباط فعال با ارائه خدمات تفسیر زبان اشاره با استفاده از تلفنهای ویدئویی است ، زیرا افراد دارای اختلال شنوایی و گفتاری در هنگام مراجعه به اتاق خدمات کشوری به دلیل مشکلات ارتباطی در استفاده از خدمات کشوری مشکل دارند. .

در سرویس مفسر ویدیو ، هنگامی که شخصی با اختلال شنوایی یا گفتاری شکایتی را به زبان اشاره (فیلم) با یک مترجم زبان اشاره در مرکز تفسیر زبان اشاره Jung-gu ارائه می دهد ، مفسر زبان اشاره شکایت را به کارمند دولت ارائه می دهد. با صدا. این سرویسی است که زبان اشاره را به افراد ارائه می دهد (فیلم).

می توانید در هر زمان از ساعت 9:00 تا 18:00 روزهای هفته با مراجعه به دفتر دادخواست های شهروندان در دفتر بخش از آن استفاده کنید.

علاوه بر این ، یونگ-گو اتاق مشاوره Hyosilcheon ONE-STOP را در اتاق شکایات مشترک اداره می کند و دارای راهنمای بریل برای خدمات ملکی ، صندلی های چرخدار ، ذره بین و سمعک برای افراد آسیب دیده اجتماعی است.

شهردار پارک یونگ گی گفت: “ما به یافتن و بهبود خدمات خدمات ملکی ادامه خواهیم داد تا گروه های محروم ، از جمله افراد دارای معلولیت ، ناراحتی زندگی اعضای خود در جامعه را نداشته باشند.”

[ad_2]