فوریه 4, 2021 By haminp 0

موفقیت رکورد KT & G “فروش تلفیقی برای اولین بار از 5 تریلیون KRW فراتر رفت”

[ad_1]

[대전타임뉴스=홍대인 기자] KT&G (رئیس جمهور بائک بوک-این) در فروش تلفیقی از 5 تریلیون بوی بد بیشتر کرده است ، بزرگترین و بزرگترین فروش از ابتدای تاسیس تاکنون.

KT&G در چهارمین جلسه توجیهی شرکت ها اعلام کرد که فروش و سود عملیاتی آن به صورت تلفیقی در سال گذشته به ترتیب 5.31.6 تریلیون وون و 14488 میلیارد سود گزارش کرده است که رکورد بالایی است.

عملکرد ناشی از شکاف جهانی بود. KT&G در اوایل سال گذشته قرارداد اصلی صادرات 2.2 تریلیون را در 7 سال با واردکننده دخانیات در خاورمیانه اعلام کرد. بر این اساس ، به دلیل گسترش شبکه توزیع شرکت های تابعه خارجی مانند ایالات متحده ، صادرات به بازارهای اصلی بهبود یافت و فروش خارج از کشور افزایش یافت. صادرات سیگار الکترونیکی از طریق PMI به روسیه و ژاپن در سال گذشته نیز به رشد فروش جهانی کمک کرده است.

به ویژه ، KT&G در 23 کشور در شرایط دشوار پیشگام بود که سال گذشته عفونت ویروس کرونا (کرونا 19) گسترش یافت و در مجموع به 103 کشور رسید. همچنین با پرورش فشرده بازارهایی با پتانسیل رشد بالا در بازارهای جدید ، با تأمین امنیت پنج کشور با فروش سالانه بیش از 100 میلیون واحد ، از جمله کامرون ، اسرائیل و گواتمالا ، به یک موفقیت دست یافت.

بخش سیگار و دخانیات داخلی با وجود کوچک شدن بازار بدون عوارض به دلیل کرونا 19 ، رشد فروش سالانه را تجربه کرد. فروش سیگار سالانه KT & G به 41.6 میلیارد دلار رسید که 2.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت. سهم بازار آن 64.0٪ است و موقعیت “شماره 1” خود را در بازار داخلی سیگار حفظ می کند.

واحد تجارت سیگار الکترونیکی نیز به رشد خود ادامه داد. حجم فروش تجمعی دستگاه های قرقره خانگی بیش از 3 میلیون واحد بود و سهم میله های سیگار الکترونیکی 34.3 درصد بود. KT&G سال گذشته با عرضه مداوم محصولات متمایز مانند Reel Solid 2.0 و Reel Hybrid 2.0 از بازار دفاع کرد.

تجارت املاک و مستغلات نیز سال گذشته 654.5 میلیارد KRW فروش داشته است که به لطف پروژه توسعه سوون 56٪ بیشتر از سال قبل است.

در همین حال ، KT&G اعلام کرد که قصد دارد سود سهام خود را از 4400 وون در سال گذشته به 4800 افزایش دهد تا با اعلام سود به سهامداران بازگردد. نرخ رشد سالانه به 9.1 درصد رسید.

Baek Bok-in ، رئیس KT&G ، گفت: “در برابر عدم اطمینان فزاینده ناشی از کرونا 19 ، ما از طریق رشد مداوم سیگارهای خارجی و تجارت املاک و مستغلات نتایج بالایی را در فروش و سود در بالاترین سطح به دست آوردیم. مالکیت و حمایت موفقیت آمیز از بازار داخلی. “ما با افزایش رقابت خود جایگاه خود را به عنوان یک شرکت جهانی تقویت خواهیم کرد.”

[ad_2]