فوریه 4, 2021 By haminp 0

مشکل در استفاده از تراموا Daejeon Metro Line 2 و خط گردش خط Muga!

[ad_1]

[대전타임뉴스=홍대인 기자] هنگامی که طرح اصلی تراموا Daejeon Urban Railroad 2 تغییر یافت ، “این مسیر 36.6 کیلومتر طول دارد ، بیشترین شیب آن 60 ‰ (3 صندلی) است و استفاده از دوربرگردان ناخواسته در حدود 100 تقاطع دشوار است.” نصب و راه اندازی”.

با از بین رفتن طرح جامع ، یک تکالیف در داژئون باقی مانده بود که باید شهروندان را متقاعد کند.

در روز چهارم شهر داژئون در مورد نتایج تحویل تراموا Daejeon و عملکرد مسیر جلسه ای با 7 کارشناس راه آهن در تالار شهر برگزار کرد.

در این جلسه ، Je-hong Min ، محقق ارشد موسسه تحقیقات راه آهن کره ، توضیح داد: “طرح جامع خط 2 با مسافت طولانی 36.6 کیلومتر ، شیب حداکثر 60٪ و 100 تقاطع به سختی قابل اجرا است خط unga.

محقق مین گفت: “استفاده از سیم های بی سیم و جدا کردن دو بخش دشوار است.”

علاوه بر این ، به دلیل کمبود فضا ، روشی برای کنترل نامتقارن خطوط داخلی و خارجی پیشنهاد شد و برخی از طرح های مربوط به رقابت خطوط نیز پیشنهاد شد.

این شهر “طراحی تجزیه و تحلیل تأثیرات تراموا Daejeon” را برای طراحی بهینه یک تراموا مدرن که برای اولین بار در کره معرفی شد ، انجام داده است.

قبل از بحث ، Pil-uu Park ، رئیس ساخت و ساز تراموا در داژئون ، گفت: “با معرفی تراموا ، ترافیک کاهش می یابد و عابر پیاده در خیابان ها افزایش می یابد ، که منجر به احیای مناطق خرید می شود. اختلاف زمان بسیار ناچیز است. “

وی افزود: دیدن تراموا با اتوبوس منطقی است و نه با قطار و باید بتوانید مزایای تراموا را به حداکثر برسانید.

از آنجا که نتیجه سرویس با طرح اصلی متفاوت است ، انتقاداتی نیز برای بازبینی مطرح شد که در طرح جامع انجام نشده است.

یکی از محققان موسسه حمل و نقل کره که در این بحث شرکت داشت ، فریاد زد: “این موضوعات باید در طول طرح جامع مورد بحث قرار می گرفتند” و “اگرچه ما موفق به حل مشکل شدیم ، اما فرصت را از دست داده ایم.”

کمیسار آن گفت: “من به دلیل معافیت علاقه ای به اقتصاد ندارم ، اما به نظر می رسد تجزیه و تحلیل بدون تجزیه و تحلیل تقاضا انجام شده است.”

وی افزود: در داجئون ، تمرین کنندگان و مسئولان باید دوباره نگاه دقیق تری بیندازند و ترغیب شهروندان برای تغییر طرح مشق شب است.

در همین زمینه ، محقق اصلی مین جه هونگ گفت: “پیش بینی تقاضا باید در طول طرح جامع انجام شود ، اما این یک پیش بینی بلند مدت است که حدود 30٪ خطا نشان می دهد.”

در همین حال ، تراموای ریلی شهری Daejeon 2 قصد دارد این پروژه را تا سال 2027 به اتمام برساند و هزینه اجرای این پروژه 749.2 میلیارد KRW است. بعلاوه پیش بینی می شود متوسط ​​مصرف کننده روزانه بیش از 130،000 باشد.

[ad_2]