
مرکز نوآوری Daejeon برای ارزیابی ارزش فعالیتهای اولیه ، آموزشهای همه در یک انجام می دهد
[ad_1]
[대전타임뉴스=홍대인 기자] در تاریخ 26th ، مرکز نوآوری اقتصاد خلاق Daejeon (به سرپرستی کیم Jeong-su ، از این پس مرکز نوآوری Daejeon نامیده می شود) در تاریخ 26th اعلام کرد که “آموزش راه اندازی یک استراتژی تجاری” را برای شرکت های انتخاب شده برای بسته های اولیه راه اندازی کرده است در سال 2020
مشاغل اولیه راه اندازی ، برنامه های متنوعی را برای افراد منتخب مدیریت می کند ، از جمله All Hands Meet-up ، نشست شبکه ای بین شرکت های منتخب و کارمندان اختصاصی و همچنین برنامه های آموزشی برای تقویت ظرفیت بنیان گذاران.
این آموزش که در اتاق کنفرانس در طبقه 3 Daejeon Startup Hub انجام شد ، از طریق پخش آنلاین به صورت لحظه ای انجام شد تا با اقدامات فاصله اجتماعی ناشی از کرونا 19 جدید مطابقت داشته باشد.
این آموزش با سخنرانی سو هوان کیم ، مدیر عامل شرکت Idea Partners انجام شد و محتوای اصلی آن شامل استراتژی راه اندازی کسب و کار مربوط به استراتژی تحقیق و توسعه استراتژی تجاری سازی پس از وظیفه تجاری سازی برای پشتیبانی بعدی شرکت های منتخب بود. .
علاوه بر این ، مرکز نوآوری Daejeon با 99 میلیون KRW تجاری سازی ، تأیید BM (مدل تجاری) ، روز مالی ، برنامه ارزش افزوده و فرصت های سرمایه گذاری از این شرکت ها پشتیبانی کرد.
کیم جونگ سو ، مدیر مرکز نوآوری داژئون گفت: “ما به پشتیبانی پیگیری برای ارزش شرکت های انتخاب شده برای بسته اولیه راه اندازی ادامه خواهیم داد و به عنوان یک اسب شاخدار رشد خواهیم کرد.”
[ad_2]