ژانویه 29, 2021 By haminp 0

فعالان استقلال Kwon Kwebok ، Bae Hakbo ، Yoo Heungsu ، در فوریه 2021.

[ad_1]

[충북타임뉴스=이현석] وزارت پیشکسوتان ملی (معاون رئیس کی چول هوان) در فوریه 2021 کوون کوبوک (2009-2009) ، با هاک بو (1920-1992) و یو هونگ-سو (2016-1921) را به عنوان مبارزان استقلال انتخاب کرد. با انجمن آزادی و سالن استقلال.

کوون کی بوک ، با هاک بو و یو هونگ سو شخصیت های اصلی پرونده Dahyeokdang در مدرسه عادی Daegu هستند. این سه معلم پس از فارغ التحصیلی از یک مدرسه عادی ، مجذوب شرایط سخت خانوادگی و ظاهر معلمی شدند که به دانش آموزان تدریس می کرد و در آوریل 1937 به عنوان دانش آموز کلاس نهم در بخش سیم سنگ وارد مدرسه عادی دولت در داگو شدند.

با این حال ، مدرسه ای که آموزش تبعیض قومی در آن انجام می شود ، به فضایی برای بیدار کردن شعور ضد ژاپنی درباره آنها و به دنبال جنبش استقلال تبدیل شده است. تبعیض مداوم در حادثه واگوان که ناشی از بسیج اجباری کار دانشجویی در سال 1939 و درگیری بین دانشجویان ژاپنی و کره ای بود ، رخ داد و بسیاری از دانش آموزان کره ای از مدرسه عادی داگو را به جنبش ضد ژاپنی سوق داد.

این سه معلم پس از حادثه واگوان ، Baekuidan را سازمان دادند. Baekuidan جلسه ای بود که دانشجویان دانشکده معلمان کتاب ها و مجلات مربوط به تاریخ و ادبیات چوسون را می خواندند تا نظرات خود را در مورد شهر به اشتراک بگذارند. با این حال ، فعالیتهای باکوئیدان مدت زیادی طول نکشید. دلیلش این بود که او پس از پی بردن به واقعیت پرونده واگوان بدون آمادگی دقیق و آگاهی روشن از انجمن مخفی ، عصبانی و بداهه بدل شد. در همان زمان ، دانش آموزان زیادی در مدرسه عادی در داگو حضور داشتند که آگاهی ملی متمرکز بر جامعه مطالعه را ایجاد می کردند. چنین خوانندگانی به عنوان پایه ای برای تشکیل سازمانی ضد ژاپنی در مدرسه عادی در داگو قرار گرفت.

با تشدید جنگ جهانی دوم در سال 1940 ، نظارت و کنترل اجتماعی کارمندان دولت شدت گرفت. در این میان ، دانشجویان عادی داگو سعی کردند با تشکیل یک گروه سازمان یافته ، جنبش های ضد ژاپنی را منظم کنند. در 23 نوامبر 1940 ، هونگسو یو در مورد وضعیت فعلی ، از جمله وضعیت نظامی با پارک هیوجون ، ته گیل لی و دوان کانگ ، که فعالیتهای گروه خواندن را رهبری می کردند ، نظرات خود را به اشتراک گذاشت. دانش آموزان هنگام مشاهده وضعیت جهان با این تصور که امپریالیسم ژاپن به زودی شکست خواهد خورد و فعالیتهای سیستمی برای استقلال آینده لازم است موافق هستند. آنها توافق کردند که یک جامعه مخفی را برای بالا بردن آگاهی ملی ، پرورش مهارت ها و ارتقا independence استقلال از استعمار ژاپن تشکیل دهند. دانش آموزان برای جلوگیری از نگاه مسئولین مدرسه تصمیم گرفتند نام انجمن مخفی را “کتاب ادبیات” به معنای حمایت از فعالیتهای ادبی بگذارند. وزارت فرهنگ ، ورزش و فرهنگ تصمیم گرفت که در مورد فعالیت های داخلی اعضا نباشد ، بلکه نتایج دانشجویان را در یک کتاب مجله منتشر می کند. دستاورد دانشجوی مجله موسسه بود ؟؟؟؟ هونگسو یو نقش اصلی را در انتشار این مجله داشت.

در این بین ، زمانی که وزارت فرهنگ و فرهنگ فعالیت می کرد ، یک گروه مطالعاتی دیگر برای انجمن های مخفی سازمان یافته و فعالیت می کرد. این انجمن مخفی در ژانویه 1941 توسط Se-pa Jang و Jin-gang Ahn ، به رهبری Im Byung-chan تشکیل شد و Tae-gil Lee و Du-an Kang ، که در وزارت فرهنگ و فرهنگ فعال بودند ، نیز شرکت داشتند. . این گروه تحقیقاتی برای آمادگی برای استقلال پیش رو سازماندهی شده بود و دانش آموزان تصمیم گرفتند برای پرورش مهارت های خود ، برای تبدیل شدن به بالاترین مقام در هر زمینه و تلاش برای استقلال ، رشته های مورد علاقه خود را مطالعه کنند. دو دانشجو ، لی تائه گیل و کانگ دو آن ، همزمان در وزارت فرهنگ ، ورزش و علوم کار می کردند ، اما بقیه دانشجویان ، به استثنای آنها ، ماهیت تشکیلاتی یکدیگر را نمی دانستند.

با این حال ، هنگامی که حفظ سازمان به دلیل فارغ التحصیلی دانشجویان دشوار شد ، تصمیم گرفته شد مقیاس افزایش یابد و یک جامعه مخفی جدید ایجاد شود. در اواسط فوریه 1941 ، یو هونگ سو با کون کبوک و با هاک بو ملاقات کرد ، و شرایط را توضیح داد و پیشنهاد ایجاد یک انجمن مخفی جدید را داد. کوون کی بوک و با هاک بو این پیشنهاد را پذیرفتند و فعالیت هایی را برای ایجاد یک جامعه مخفی متمرکز بر دانش آموزانی که به عنوان همکلاسی در باکوهیدان شرکت می کردند آغاز کردند. در نتیجه ، حدود 10 دانش آموز کلاس 4 ، که همان دانش آموزان بودند ، به عنوان رفیق جمع شدند.

نام این انجمن مخفی “Dahyukdang” (茶 革 “) تصمیم گرفته شد. این شخصیت “چند رنگ” را دوست دارد که قهوه ای یا خاکی است و HYUK به معنای “انقلاب” است. داهیوكدانگ دارای چهار بخش است: بخشهای عمومی ، هنرهای ادبی ، هنرها و بخشهای ورزشی ، با رئیس حزب و رئیس معاون حزب در سیستم سازمانی. به ویژه ، وزارت ادبیات و اداره ادبیات و خلاقیت و دپارتمان علمی وجود داشت که معنی وراثت ادبیات و تحقیقات قبلی را نشان می داد.

داهیوكدانگ با توجه به علایق و توانایی های هر دانش آموز ، یك سیستم سازمانی ترتیب می دهد. این امر از این شناخت ناشی می شود که برای استقلال و آینده سازی کشور ، پرورش مهارت در هر زمینه تخصصی ضروری است. Kwon Kee-bok پیش قدم شد ، Bae Hak-bo بودانگ سو بود ، و یو هئونگ سو مسئولیت گروه نویسندگی خلاق را در وزارت فرهنگ و ادبیات بر عهده گرفت ، با استفاده از تجربه خود در وزارت فرهنگ و هنر .

دهیوکدانگ بیش از پنج ماه پس از تشکیل توسط پلیس ژاپن کشف شد. در ژوئیه 1941 ، یونگیون ، که به عنوان یک شاغل کار می کرد ، پس از فارغ التحصیلی از یک مدرسه عادی در Daegu ، هنگامی که آگاهی ملی دانش آموزان را هنگام کلاس افزایش داد ، توسط پلیس ژاپن کشف شد. در حالی که پلیس ژاپن خانه Jeonghyun را جستجو می کرد ، “کرم شب تاب ؟؟؟؟” منتشر شده توسط Yoon Dok-hoe کشف شد و تحقیقات پلیس ژاپن گسترش یافت. در این روند ، گزارش های وزارت فرهنگ ، ورزش و فرهنگ کشف شد و یک دستگیری گسترده از افراد مرتبط با Dahyeokdang در Daegu و Daejeon و سایر مناطق کشور منفجر شد. در دسامبر 1941 ، 35 نفر به دادگاه مقدماتی ارجاع شدند ، و این بزرگترین پرونده یک جامعه مخفی در این دوره بود.

حادثه در Dayokdang در مدرسه عادی در Daegu نتایج روشن و ملموسی نداشت ، اما از اهمیت تاریخی زیادی برخوردار بود. در وهله اول ، برخلاف شرایطی که روشنفکران معتبر کره در شرف همکاری با امپریالیسم ژاپن بودند ، دانشجویان ، از جمله سه معلم ، از استقلال کره اطمینان داشتند و فعال بودند. بعلاوه ، در حالی که در این دوره هیچ جنبش سازمان یافته ضد ژاپنی مطابق با قانون استعمار دانش آموزان وجود نداشت ، دانشجویان مدرسه عادی در Daegu از امتیازاتی که پس از فارغ التحصیلی برخوردار بودند دست کشیدند و جنبشهای ضد ژاپنی را آغاز کردند. علاوه بر این ، می توان تخمین زد که دانشجویانی که در انجمن های مخفی شرکت می کردند پس از فارغ التحصیلی به هوندو راه یافتند و یک جنبش ملی را ایجاد کردند تا آگاهی ملی دانشجویان را القا کند.

کوون کوبوک به مناسبت کمک به معلمان ، مدال اساسی استقلال را در 1963 ، Bae Hakbo مدال اساسی میهن پرستی را در 1991 و هونگ سو یو مدال اساسی استقلال را در 1963 اهدا کرد.

[ad_2]