ژانویه 22, 2021 By haminp 0

شورای شهر اندونگ ، جلسه موقت با یک نکته

[ad_1]

[안동타임뉴스=남재선기자]در تاریخ 22 ، شورای شهر اندونگ (رئیس جمهور هو سئوک کیم) جلسه فوق العاده ای از یک نقطه را تشکیل داد تا برای ایجاد یک شبکه ریلی جدید در استان شمالی گیونگسانگ تلاش کند.

این محتوا باید منعکس کننده ایجاد یک خط ریلی جدید بین Mungyeong-Docheong-Andong در “چهارمین برنامه ملی برای ساخت شبکه ریلی” توسط وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل باشد. این تمرکز پروژه ای است که شهر آندونگ به طور مداوم از وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل برای برنامه سوم در سال 2016 درخواست می کند. هزینه ایجاد یک قطار تک خطه برای 54.5 کیلومتر قطعه بین Mungyeong-Dochong-Andong به 727.9 می رسد. میلیارد KRW

16 عضو شورای شهرداری اندونگ به طور مشترک آغاز به کار کردند “[경북 문경~도청~안동] پیشنهاد اصرار بر ایجاد یک مسیر ریلی جدید به دنبال مصوبه فوق العاده به خانه آبی ، شورای ملی ، کمیسیون ملی توسعه متعادل ، وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل ، وزارت استراتژی و دارایی و وزارت ادار Public عمومی و امنیت ارائه شد. .

شورای شهر در یک پیشنهاد فوری اظهار داشت: “اگر مسیری بین مونگ یونگ ، Gyeongsangbuk-do و Docheong-Andong ایجاد شود ، عملکرد مسافر و حمل بار در Andong به طور قابل توجهی بهبود می یابد و تأثیر گردشگران در کلان شهرها به حداکثر می رسد.”

علاوه بر این ، شورای شهر سومین پیشنهاد فوری را برای متوقف کردن ارتقا ادغام اداری در Daegu و Gyeongbokgung تصویب کرد.

به عنوان یک فوریت ، شورای شهر گفت: “اجماع اجتماعی با اعضا باید قبل از تصمیم گیری سیاسی اولویت داشته باشد. اداره یک جانبه ادغام اداری ، که نظرات شهروندان شهر و استان را نادیده می گیرد ، یک دولت آشکار غیرقانونی است که دموکراسی رویه ای را نقض می کند. “

در ماه اکتبر و نوامبر سال گذشته ، شورای شهر پیشنهادی را برای بررسی ادغام اداری در Daegu و Gyeongbokgung تصویب کرد و آن را به وزارتخانه های اداره عمومی و امنیت ، پایتخت Daegu و Gyeongsangbuk-do ارائه داد.

پیشنهاد سومین فراخوان تعلیق ادغام اداری در Daegu و Gyeongbuk (پیشنهاد)

شورای شهر آندونگ مجدداً از شهردار Daegu Kuon Young-jin و فرماندار Gyeongsangbuk-do Li Chul-wa خواست كه بلافاصله بحث ادغام اداری در Daegu و Gyeongbuk را متوقف كنند.

روزهایی که ساکنان شهرها و استانها باید بدون قید و شرط از تصمیم رئیس دولت پایتخت پیروی کنند ، گذشته است. شهردار Daegu و فرماندار Gyeongsangbuk-do نباید صدای بسیاری از شهروندان شهرها و استانهای مخالف ادغام اداری را نادیده بگیرند.

قبل از تصمیم گیری های سیاسی ، اجماع اجتماعی با اعضا باید اولویت داشته باشد. ابتکار عمل برای ادغام اداری یک جانبه ، که نظرات شهروندان شهرها و استان ها را نادیده می گیرد ، یک دولت واضح و غیرقانونی است که دموکراسی رویه ای را نقض می کند.

شورای شهرداری Andong نمی تواند عصبانیت خود را از برخورد متناقض برای درخواست انتقال قدرت از دولت مرکزی مهار کند و به طور کامل خواسته های مقامات محلی شهرداری و شهرستان را نادیده بگیرد.

ادغام اداری Daegu و Gyeongbokgug اقدامی است که مخالف عدم تمرکز خودمختاری محلی و توسعه متوازن منطقه ای است که مردم شهر و استان می خواهند و آسیب های ناشی از آن باید توسط شهروندان Gyeongsangbu-do و مردم Daegu متحمل شود.

وقت آن است که Daegu و Gyeongbuk ، که در آستانه انقراض محلی قرار دارند ، به جای بحث در مورد ادغام اداری ، برای پیدا کردن یک استراتژی مشترک بقا سر به سر بگذارند.

شهردار Daegu و فرماندار Gyeongsangbuk-do باید اهداف پنهان خود را برای تحمیل ادغام اداری ، که هزینه تریلیون ها بودجه مردم است ، نشان دهند ، در حالی که شهر و مردم محلی بی تفاوت هستند.

علاوه بر این ، کمیته مناظره عمومی ادغام Daegu-Gyeongbuk برای ادغام اداری باید فوراً فعالیت خود را برای یک بحث عمومی تحت عنوان بحث عمومی متوقف کند و کمیته بحث عمومی را منحل کند.

شهردار Daegu و فرماندار Gyeongsangbuk-do باید از حق طلبی و خشم خود نسبت به حرص و طمع سیاسی چشم پوشی کنند و از جذابیت های دلپذیر مردم شهر و استانها و دستورات دقیق تاریخی دور نشوند.

اکنون نیز ، ما باید صدای مشاوره واقعی 3 میلیون نفر را بشنویم ، و نه اینکه یک طرفه یکپارچه سازی ادغام کنیم که نظرات مردم شهرها و استان ها را نادیده بگیرد.

کلیه اعضای شورای شهرداری اندونگ[Mungyeong-Docheong-Andong, Gyeongsangbuk-do]پیشنهاد ایجاد خط ریلی جدید (پیشنهاد)

به دنبال جدا شدن Daegu در پایتخت ، انتقال دفتر استان Kyongbuk ، که به مدت 27 سال به تعویق افتاده بود ، در مارس 2016 به حوزه قضایی منتقل شد. نقل مکان به Andong و Yecheon ، مراکز مناطق شمالی برای توسعه متعادل ملی ، ضمن ارتقا آسایش زندگی ساکنان کلان شهرها و شهر مرکزی اقتصاد کمر شبه جزیره کره. در شهر جدید استان تلاش زیادی می شود تا با هم پیشرفت کنیم.

منطقه شمالی Gyeongsangbuk-do مساحت بیشتری نسبت به برخی از کلانشهرها دارد و منطقه شهر Andong بخصوص 2.5 برابر سئول است ، اما راه آهن و سایر شبکه های حمل و نقل بیشترین عقب بودن را دارند ، که باعث می شود یک منطقه از راه دور داخلی را ایجاد می کند.

اخیراً قطار دو مسیره مرکزی به جچون تکمیل شده و خط راه آهن سریع السیر یک خطه به آندونگ افتتاح شده است ، اما به دلیل اشباع شبکه ریلی پایتخت ، ساکنان شمال گیونگ بوک در دسترسی به مرکز سئول و مرکز داخلی موجود چوجو ناراحتی زیادی داشتند -Mungyeong)) office دفتر استان ~ خط Andong به تازگی تأسیس شده است و هنگامی که شبکه راه آهن ملی توسط یک خط X شکل (خط Jungang و Jungbu Inland Line) متصل شد ، ایستگاه قدیمی Andong دارای transport حمل و نقل مسافر (خط داخلی Jungbu) ، ▲ حمل و نقل (خط Jungang) ، ▲ تقاطع توسط مسیر) ، عملکرد مهم شبکه راه آهن ملی می تواند تا حدی بازیابی شود و نه تنها استفاده حداکثری از منابع گردشگری را افزایش دهد ، بلکه سیستم لجستیک را نیز به شدت بهبود بخشد ، منجر به رشد دوم از طریق توسعه متعادل ملی.

بر این اساس ، شورای شهرداری اندونگ اصرار دارد که برنامه چهارم شبکه ملی راه آهن باید شامل ایجاد مسیر “شبکه راه آهن شمالی گیونگ سانگ (Gyeonbuk Mungyeong Service خدمات استانی ~ Andong)” برای رسیدن به اهداف سیاست توسعه ملی متعادل باشد.

نخست ، گیونگ سانگ بوک عصر ایجاد دفتر جدید استانی را آغاز کرد ، اما به عنوان قطب حمل و نقل برای بزرگراه ها و بزرگراه های ملی ، برنامه هایی برای ترافیک شمال به جنوب حفظ شد ، اما شبکه ریلی شرق به غرب به درستی راه اندازی نشد. بنابراین ، با ایجاد خط راه آهن ترانزیت شرق به غرب (Chungnam Hongseong ~ Chungbuk Osong ~ Gyeongbuk Mungyeong Office دفتر استان ~ Andong ~ Cheongsong ~ Yeongdeok) ▲ تقویت نقش یک مرکز راه آهن که تمام جهات را از شرق به غرب متصل می کند و () مرکز شهر برای تدارکات و حمل و نقل در شبه جزیره کره. . احداث خط آهن ترانزیتی شرق به غرب حتی برای تسریع در توسعه متوازن قلمرو ملی از طریق هماهنگی شرق به غرب و توسعه مشترک منطقه مرکزی داخلی ضروری است.

دوم ، Gyeongsangbuk-do یکی از سه منطقه اصلی فرهنگی کنفوسیوس ، سیلا و گایا است که 23 شهر و شهرستان در آن به طور کامل به هم متصل هستند. ، میراث فرهنگی از آثار جهانی مانند نسخه کره ای و میراث فرهنگی به عنوان کره ای ترین خانه های قدیمی خود را به عنوان مرکزی ترین شهر این کشور تثبیت کرده اند.

علاوه بر این ، آندونگ شهری است که می تواند از طریق هجوم خارجی ها حداکثر استفاده از منابع گردشگری را داشته باشد و یک پروژه ملی گردشگری در سطح دولت (وزارت فرهنگ ، ورزش و جهانگردی) برای توزیع گردشگران خارجی متمرکز در کلان شهرها است. به عنوان یک نقطه ضعف در جهانگردی کره ای. برای پاسخگویی به سیاست دولت برای ارتقا a یک شهر توریستی در کلاس جهانی به عنوان یکی از پنج شهر بزرگ قطب گردشگری کره ، اتصال شبکه ریلی امری اجتناب ناپذیر است.

سوم ، در رابطه با واکسن جهانی همه گیری اخیر علیه ویروس COVID-19 ، یک مجموعه زیست صنعتی راه اندازی شده است ، از جمله SK Bioscience ، که شرکت های محلی تولید و تحقیق به آن منتقل شده اند. در سال 2020 ، وزارت تجارت کوچک و متوسط ​​استفاده صنعتی Gyeongbuk را انتخاب کرد. این منطقه به عنوان یک منطقه نظارتی بدون کنف تعیین شده است. اگرچه کنف به طور قانونی به یک ماده بیومتری جدید تبدیل شده و به مواد اولیه و فرآورده های پزشکی و صنعتی صنعتی تبدیل شده است ، اما در تدارکات و فرآیند حمل و نقل با مشکلاتی روبرو است. connecting با اتصال ساحل غربی (Osong ، Chungbuk) ، جایی که توجه جهانیان متمرکز شده است ، و ساحل شرقی (Yeongdeok-Pohang) ، مرکز صنعت فولاد ، به تحول قابل توجهی در تدارکات صنعتی و حمل و نقل نیاز است.

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، شورای شهر آندونگ ایجاد “خطوط جدید از مونگ یئونگ (جومچون) به دفتر استان (شهر جدید) تا آندونگ” در “چهارمین برنامه شبکه ملی راه آهن (2030-2021)” را اولویت قرار داده است. در پایان آوریل سال جاری به وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل و Gyeongsangbuk-do. ما از شما می خواهیم که تصمیمات سیاستی را اتخاذ کنید تا توسعه و رقابت متعادل صنایع پیشرفته زیست و گردشگری تقویت شود.

22 ژانویه 2021

همه اعضای شورای شهر اندونگ

[ad_2]