
شهر گیمچون برای تبدیل شدن به یک شهر توریستی در سال 20212
[ad_1]
[김천타임뉴스=김이환 기자] سال گذشته سالی بود که کرونا 19 جهان را فتح کرد. با رکود بیشتر صنایع ، زندگی مردم عادی رو به زوال است و زندگی روزمره افسرده روانشناختی ادامه دارد و صنعت جهانگردی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مشاغل مرتبط با جهانگردی به دلیل کاهش شدید گردشگران ، در معرض نابودی قرار دارند. تعداد گردشگرانی که از استان گیمچون سی بازدید می کنند از 1.26 میلیون نفر در سال 2019 به 430 هزار نفر در سال 2020 کاهش یافته است (منبع: سیستم آماری بازدید کنندگان از مقاصد مهم گردشگری). با گسترش بیماری همه گیر کرونا 19 ، شرایط صنعتی حتی پس از تغییر سال راکد ماند. هیچ نشانه ای از پیشرفت وجود ندارد.
با این حال ، حتی در چنین شرایطی ، شهر گیمچئون (شهردار چونگ-سئوپ کیم) 1 سال گذشته موزه و پارک شهرداری Saemyeong Daesa را افتتاح کرد و پروژه منابع گردشگری سد Gimcheon Buhang ، پروژه منابع گردشگری موضوعی دره سودو و جاده کلاس Gwaebang-ryeong را به پایان رساند. جنگوون تلاش هایی برای گسترش زیرساخت های مسئول گردشگری در حال انجام است و انتظار می رود این روند در سال جاری نیز ادامه یابد. علاوه بر این ، هنگام آماده سازی برای ویروس پس از کرونا ، هنگامی که سخت افزار و نرم افزار از طریق بازاریابی گردشگری و گسترش امکاناتی که باعث ایجاد عطر و طعم و سرگرمی به زیرساخت های گردشگری موجود می شوند ، هماهنگ شوند ، شهر گیمچون در سال 2021 به یک شهر توریستی کامل تبدیل خواهد شد. . انتظار می رود که یک سال بگذرد.
پروژه پروژه ساخت زیرساخت های گردشگری برای مقاصد نمایندگی گردشگری
به منظور استفاده و احیای بیشتر منابع توریستی نماینده گیمچئون مانند هوانگسان ، سد Buhang و معبد Jikjisa در Baekdudaegan و احیای بیشتر منابع توریستی نماینده Gimcheon City ، می توان سرگرمی ، لذت و غنا را به زیرساخت های موجود این امر باعث توسعه زیرساخت های گردشگری با موضوع فعلی می شود.
منطقه منطقه جیکیسا + به علاوه
اگر افتتاح پارک Samyeong Daesa در سال گذشته زمینه ایجاد جاذبه گردشگری شفابخش از طریق بهره برداری از ساختمان اسکان هانوک ، مرکز تجربه مرکز فرهنگی بهداشت و مرکز تجربه Hanbok را فراهم کند ، امسال سرگرمی و لذت را به پارک Samyeong Daesa اضافه خواهد کرد. . در سال 2022 ، مرکز موضوع Hwangak Hell به پارک Samyeong Daesa متصل است ، یک مرکز توریستی که قطار 3.2 کیلومتری را با یک سفر برگشت از طریق پارک فرهنگی Jikji و پارک اکولوژیکی اکولوژیکی به پارک Samyeong Daesa کار می کند و جهنم ، زندگی پس از مرگ دین را بازسازی می کند. برای تکمیل ساخته شده است.
در حال حاضر ، پروژه ایجاد یک ماجراجویی کشور برای کودکان در هماهنگی با معبد جیجی ، پارک Samyeong Daesa و پارک اکولوژیکی اکولوژیکی با بیان داستان ماموریت در حال حاضر در مرحله طراحی دقیق است و پروژه ایجاد نور و منظره در گیمچون برنامه ریزی شده برای پایان دادن به امسال. در نتیجه ، انتظار می رود که نورپردازی و مجسمه های منظره شبانه در پارک فرهنگی جیجی نصب شود و تقاضای گردشگری شبانه همراه با منظره های شبانه برج صلح ، یک مکان برجسته از پارک نزدیک Samyeong Daesa را ایجاد کند.
پروژه منابع گردشگری Chupungryeong ، که به عنوان یک پارک موضوعی فرهنگی در منطقه تفریحی Chupungryeong ، منطقه خدمات شماره 1 در کره تاسیس شد ، همچنین با ایجاد زیرساخت های توریستی که بازدیدکنندگان می توانند از طریق آن ارتباط برقرار کنند ، با همکاری در منطقه Jikjisa اثر هم افزایی را افزایش می دهد از منابع گردشگری Chupungryeong لذت ببرید و تجربه کنید
سد منطقه Buhang + به علاوه
سال گذشته ما پروژه منبع سد Gimcheon Buhang را به اتمام رساندیم ، که روشنایی منظره شبانه را روی سد Buhang نصب می کند و امسال پروژه خط لوله انتقال آب به جای سد Gimcheonbuhang را برای ایجاد 4 کیلومتر در ساحل سد Buha به پایان رساندیم. به این ترتیب ، ما قصد داریم سد بوهانگ را به عنوان یک مقصد گردشگری نمایندگی در گیمچون توسعه دهیم.
علاوه بر این ، دهکده اقامتگاه بوم گردی ، که به عنوان یک مجموعه بازنشستگی در منطقه سد Buhang در حال ساخت است ، برای 24 مستمری که در سال جاری تکمیل می شود ، و همچنین جنگل جنگل جنگل کاری مجدد طبیعی سودوزان ، کمپینگ و کمپینگ اتومبیل Buhang Dam در حال ساخت است. دره جونگسان سودو و همراه با ساختمان مسکونی هانوک در پارک Saemyung Daesa ، واقع در هوانگاکان ، این امر به ایجاد Gimcheon به عنوان شهری برای تفریحات بومی و شهری باقیمانده برای گردشگری کمک می کند. علاوه بر این ، امکان ارائه گزینه های مختلف اقامتی برای گردشگرانی که مایل به اقامت در شهر گیمچون هستند نیز وجود خواهد داشت.
گردشگری که باعث ایجاد سرگرمی و ارزش افزوده می شود
گردشگری گرا در جذب گردشگر محدودیت هایی دارد و تأثیر موج در اقتصاد محلی بسیار ناچیز است. به عنوان یک غذای آینده ، صنعت گردشگری روندی است که در حال تغییر و تجربه گردشگری است. در راستای این روند ، ما قصد داریم پروژه های مختلف گردشگری را برای تجربه گردشگری با ارزش افزوده ارتقا دهیم.
خیابان مخصوص گردشگری Gyo-dong Yeonhwaji
Gyo-dong Yeonhwaji که یکی از هشت نقطه دیدنی گیمچئون نیز به شمار می رود ، یک جاذبه گردشگری است که در فصل بهار گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. با تمرکز بر این یونهاوجی ، قرار است به عنوان مکانی تفریحی برای بازدیدکنندگان از هر سن و جنسیت و یک خیابان گردشگری تخصصی در گیمچون ، تحت ارزش های تاریخی ارزش های گذشته ، محتوای متفاوت حال و هماهنگی نسل های مختلف در آینده ایجاد شود.
○ تبلیغ یک مسابقه برای سوغاتی های گردشگری
حتی اگر گردشگران از خارج از کشور از گیمچون بازدید کنند ، هیچ کالایی وجود ندارد که نماینده گیمچون باشد ، به جز محصولات کشاورزی محلی مانند آلو و انگور. وی با تبلیغ یک مسابقه سوغات توریستی ، قصد دارد سوغاتی های گردشگری (محصولات نهایی) را به نمایندگی از شهر گیمچئون پیدا کند و انواع مختلفی از محصولات را تهیه کند تا گردشگران بتوانند کیف پول خود را با تمایل باز کنند.
ارتقا of پروژه Gimcheon 8 Gyeonggi-do
سال گذشته ، هشت نقطه دیدنی در گیمچئون از طریق یک نظرسنجی از شهروندان و یک بحث و گفتگو انتخاب شد. امسال او قصد دارد از آن به عنوان موقعیت محصول ، به عنوان تبلیغ جدی صحنه های Gimcheon 8 و ارتباط با برنامه های مختلف تور استفاده کند.
عملیات Mehana Gwaebangryeong
به عنوان بخشی از پروژه راه سازی کلاس Gwaebang-ryeong Jangwon ، داستان مشخصه ای که دانشمندی که برای دیدن گذشته سلسله چوسون رفته بود از Chupung-ryeong عبور کرده و از سیستم Jangwon به عنوان یک منبع توریستی عبور کرده است ، میخانه Gwaebang-ryeong نصب و نصب شد مامور اداره شرکت روستایی شد. او از امسال کار جدی خود را آغاز می کند. با توسعه جاده Jangwon در جاده Je-gil به یک مکان مبدا مانند Gatbawi در کوه Palgongsan ، مدیریت میخانه ای که گردشگران می توانند از آن بخورند و از موضوع لذت ببرند ، ایجاد ارزش افزوده برای چرخه فضیلت که در آن سود حاصل می شود مربوط به اقتصاد محلی است.
□ ارتقا ارتقا and و بازاریابی گردشگری ، که در سراسر کشور گسترش یافته است
برای پرش به یک شهر توریستی ، ایجاد زیرساخت های توریستی مهم است که از لحاظ سخت افزاری مهم است ، اما مهمتر از همه ، بازاریابی روابط عمومی مهم است که منابع عالی گردشگری را در داخل و خارج ترویج می دهد تا گردشگران زیادی را از مناطق دیگر جذب کند. تلویزیون با هدف نمایش مخاطبان ملی ، تبلیغات پر موج از طریق نمایش مکان های تجمع متعدد ، تبلیغات با استفاده از YouTube یا سیستم عامل های آنلاین و غیره برای دستیابی به روندهای تغییر یافته با گسترش اهداف روابط عمومی در سراسر کشور و متنوع سازی روشهای تبلیغاتی. طرح.
بازاریابی بازاریابی در جهانگردی ، استفاده از رسانه های معروف مانند تلویزیون
پس از افتتاح پارک Samyeong Daesa ، با قرار دادن برنامه محبوب سرگرمی تلویزیونی “بازگشت سوپرمن” ، تأثیر عمومی پخش زمینی مورد توجه قرار گرفت. امسال ، جاذبه های اصلی گردشگری سیمچون در برنامه های تلویزیونی ملی برای تبلیغ آن در سراسر کشور پخش شد. این برنامه قصد دارد دامنه خود را گسترش دهد.
علاوه بر این ، تبلیغات آفلاین مانند تبلیغات آنلاین از طریق YouTube و کانال های مختلف SNS ، تبلیغات ویدئویی برای قطارها و متروها در کلان شهرها که مردم مناطق مختلف از آنها استفاده می کنند و تبلیغات کاغذی در مجلات معروف مسافرتی برای جذب گردشگر از کلان شهرها و مناطق دیگر طرح.
○ استفاده از سفرا برای ارتقا گردشگری
وی با استفاده از کارشناس مشهور آشپزی و تصویربردار تلویزیونی Big Mama Lee Hye-jung ، که سال گذشته به عنوان سفیر گردشگری شهر گیمچئون منصوب شد ، قصد دارد گردشگری گیمچئون را در سراسر کشور در ارتباط با رویدادهای مختلف مانند فیلم های تبلیغاتی گردشگری گیمچون ، جشنواره های محلی ارتقا دهد. و فروش محصولات ویژه.
○ توسط سرویس تدارکات عمومی برای یک برنامه تور ثبت شده است
تاکنون برنامه های گردشگری با روش های محدودی مانند بروشورهای کاغذی و وب سایت ها ترویج و جذب شده اند ، اما با امضای توافق نامه تجاری با دفتر تدارکات عمومی در سال گذشته ، یک برنامه گردشگری نماینده در مجتمع بازار نارا دفتر تدارکات عمومی ثبت شد. م institutionsسسات دولتی و مدارس. من قصد دارم آن را گسترش دهم.
تأثیرات سال 2021 بر صنعت جهانگردی در گیمچئون
امسال برای شهر گیمچن در زمینه گردشگری استثنایی است.
تنها یک سال از تأسیس دپارتمان ارتقا، گردشگری ، دپارتمان مختص گردشگری ، با جاه طلبی جاه طلبانه پرش به شهر توریستی نماینده داگو و گیونگ بوک می گذرد و شیوع ویروس کرونا باعث فراز و نشیب ها و تغییرات زیادی در صنعت گردشگری و روند گردشگری شد. . این همچنین دورانی است که در آن گردشگری دست نخورده به دلیل ویروس کرونا و توریسم شفابخشی و شفابخشی برای بهبود و آرامش افراد خسته و دشوار مدرن در حال محبوب شدن است.
بعلاوه ، با نزدیک شدن به تأسیس شرکت مدیریت تسهیلات گیمچئون ، تغییرات در امکانات توریستی که این شهر ایجاد و به طور مستقیم فعالیت می کرد اجتناب ناپذیر بود.
کیم چونگ سئوپ ، شهردار گیمچئون ، گفت: “اگرچه در حال حاضر تمام دولت ها به دلیل تاج در سیستم اضطراری هستند ، اما ما برای بعد از تاج در همه مناطق آماده خواهیم شد. ایجاد زیرساخت های گردشگری ، که در میان مدت و بلند مدت مورد تشویق قرار می گیرد ، طبق برنامه ریزی به صورت گام به گام ادامه خواهد یافت و علاوه بر این ، ما تلاش خواهیم کرد تا برنامه های سرگرم کننده و الهام بخشی را توسعه دهیم تا نسبت به یک کشور تعصب نداشته باشیم. ، و به دنبال گردشگری جدول مانند غنی است. ”
[ad_2]