
شرکت بازاریابی Daejeon یک قرارداد تجاری با بیمارستان Barun Saenggak امضا کرده است
[ad_1]
[대전타임뉴스=홍대인 기자] در هجدهمین شرکت بازاریابی Daejeon (رئیس جمهور Gyeong-Gon Ko) با استفاده از خدمات درمانی متفاوت در بیمارستان Barun Saenggak (رئیس بیمارستان Jeon Taek-su) و بیمارستان Barun Saenggak و همچنین زیرساخت های پزشکی برای شهروندان Daejeon ، محصولات پزشکی را تولید و تبلیغ می کند. ، خارجی ها و دانشجویان خارجی. وی اعلام کرد که برای ایجاد سیستمی جهت گیری خدمات پزشکی ، با این شرکت توافق نامه کاری امضا کرده است.
این توافق نامه کاری برای شناسایی محصولات درمانی پزشکی ویژه م institutionsسسات پزشکی ، تقویت تقویت بازاریابی روابط عمومی برای گسترش دسترسی پزشکی به شهروندان داژئون و مصرف کنندگان داخلی و خارجی و شناسایی نیازهای م institutionsسسات پزشکی برای KTO تنظیم شده است. تقویت پشتیبانی برای بهبود زیرساخت ها و خدمات پزشکی داژئون. .
علاوه بر این ، IIAC راه های برنامه ریزی محصولات پزشکی را با نقاط قوت خود ، مانند “آندوسکوپی ستون فقرات بدون بیهوشی عمومی” و “دوره بهبود سریع” در بیمارستان Barunsaenggak و تبلیغ محصولات پزشکی Daejeon در شهرهای بزرگ خارج از کشور ، مورد بحث قرار داد.
دکتر Taek-so Jeon ، رئیس بیمارستان Barunsaenggak ، گفت: “ما می خواهیم ساخت و ساز برای کار فعالانه با بیمارستان های بزرگ در شهرهای خارج از کشور با مسیرهای رسیدن به فرودگاه Cheongju و همچنین ایجاد برنامه های راهنمای پزشکی برای 100000 خارجی و خارجی. دانشجویان مقیم داژئون. پیشنهاد “ایجاد یک سیستم مدیریت”.
رئیس شرکت بازاریابی Daejeon Gyeong-gon Ko گفت: “از طریق جلسه امروز ، من توانستم نقاط قوت و زیرساخت های بیمارستان Barunsaenggak را درک کنم. من ادامه خواهم داد
[ad_2]