ژانویه 28, 2021 By haminp 0

شرکت بازاریابی Daejeon پروژه طراحی ایمنی را معرفی و اجرا می کند!

[ad_1]

[대전타임뉴스=홍대인 기자] شرکت بازاریابی Daejeon (رئیس جمهور Gyeong-Gon Ko) یک شهر علمی در سطح جهانی MICE است و مرکز همایش Daejeon که در زمینه ارتقا brand برند و وضعیت Daejeon پیشگام است ، “پروژه طراحی ایمنی” را برای بهبود طراحی امکانات ایمنی موجود در تاریخ 28th اعلام شد که معرفی خواهد شد.

از آنجا که علاقه شهروندان به حوادث ناگهانی به دلیل کرونا 19 اخیر و آتش سوزی های متعدد در تاسیسات بزرگ خانگی افزایش یافته است ، مرکز همایش های داژئون یک پروژه بهبود طراحی ایمن را جهت به حداقل رساندن آسیب ها و جلوگیری از حوادث ایمنی در صورت بروز فاجعه ارتقا می دهد.

محتوای پروژه بهبود طراحی با استفاده از رنگها و قلمهای دائمی در مجموع 104 صندلی در 10 تاسیسات از جمله راه پله ، توالت و خروجی در مرکز کنگره دائژون و بهبود عناصر حاوی مشخصات ساختمانهای بزرگ داژئون در دیوارها در پارکینگ زیرزمینی. پیش بینی می شود با یک پیکتوگرام طراحی احساسی و شاد ، سرگرمی و جاذبه های جدیدی را در اختیار شهروندان قرار دهد.

به دنبال معرفی ایمنی طراحی برای اولین بار در سئول در سال 2019 ، در نتیجه آزمایشات روی شهروندان ، زمان لازم برای فرار در صورت بروز یک فاجعه 19 درصد کاهش یافت و رضایت شهروندان 22 درصد افزایش یافت تا زمان طراحی بهبود یافته.

گیونگ گون کو ، رئیس شرکت بازاریابی Daejeon ، گفت: “برای تبدیل Daejeon به یک شهر علمی با کلاس جهانی MICE ، ما همچنان پروژه های جدیدی را که ترکیبی از فن آوری های جدید و جدیدترین تجهیزات است ، ادامه خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد تا اقدامات متقابل را از طریق ارتقا administrative اداری پیشگیری از COVID-19. “او گفت.

[ad_2]