
داژئون سیتی در بحران کرونا 19 به عنوان یک بازار پیروزی غیرحضوری احیا شد
[ad_1]
[대전타임뉴스=홍대인 기자] Daejeon City (شهردار هئو ته جونگ) به ترویج یک بازار غیرحضوری سودآور برای شرکت های روستایی که به دلیل بحران کرونا مشکل فروش دارند ، ادامه خواهد داد 19.
به گفته داژئون ، این بازار پرسود از 4 فوریه تا 31 مارس از 4 فوریه تا 31 مارس به مدت 52 روز در طبقه 3 شعبه Homeplus Yuseong فعالیت خواهد کرد. اعلام شده است که از ژانویه تا 10 فوریه به عنوان “نماینده فروش مستقیم و بدون کارمندان شرکت های روستایی” در شعبه Seobusan به مدت 14 روز فعالیت خواهد کرد.
براساس تجربه مدیریت بازار سودآوری بین فروشگاه های هوم پلاس Dunsan و Yuseong و Gyeonggi-do’s Ansan’s Ansye در سال گذشته ، این شرکت برای غلبه بر مشکلات تجارت روستایی ناشی از کرونا 19 و رکود اقتصادی ، از فروش امسال حمایت کرد.
“بازار سود معیوب” روشی برای غلبه بر محدودیت های فروش آنلاین و در عین حال نمایش محصولات به عنوان یک فروشگاه بزرگ بدون کارمند یک شرکت شهری است ، و سپس مصرف کنندگان محصولات را انتخاب می کنند و قیمت خرید را در صندوق پرداخت می کنند.
بازار سودآوری Homeplus Seobusan با رعایت دقیق قوانین پیشگیری برگزار می شود و 200 نوع محصول از 50 شرکت روستایی و تعاونی در Daejeon و 10 شرکت روستایی و 50 تعاونی در شعبه Yuseong به فروش می رساند. انتظار می رود آنها محصولات بفروشند.
یک مقام داژئون سیتی گفت که حمایت از فروش به شرکت های روستایی از طریق ایجاد بازار سودآوری برای Homeplus و شرکت های روستایی به صورت غیرمستقیم در شرایط دشوار شرایط اقتصادی به دلیل تاج 19 مهم است.
“اگر این رویداد موفقیت آمیز باشد ، ما به دنبال راهی برای ادامه فعالیت خود به عنوان یک فروشگاه دائمی هستیم ، بنابراین امیدواریم که علاقه بیشتری به مردم محلی داشته باشیم.”
[ad_2]