
دانشگاه هانبات مراسم اهدای جایزه “بهترین روش آموزش نوآوری در سال 2020” را برگزار کرد
[ad_1]
[대전타임뉴스=홍대인 기자] روز بیست و ششم ، دانشگاه ملی هانبات (رئیس جمهور چوی بیونگ ووک) میزبان مراسم اعطای جایزه بهترین تمرین سال 2020 برای آموزش نوآوری در سالن کنفرانس در دانشگاه بود.
این مسابقه و مراسم اعطای جوایز ، به همت مرکز آموزش و آموزش دانشگاه هانبات (مدیر مرکز سئونگ هی جین) برای ایجاد یک سیستم آموزشی با کیفیت از طریق یافتن نمونه های عالی از روش های تدریس موثر و روش های مشارکت سازمان یافته بود. کلاس و تشویق معلمان و دانش آموزانی که در آن مشارکت داشته اند.
این مسابقه به رشته های بهترین روش ها برای روش های ابتکاری تدریس برای اساتید و زمینه شرکت در یک کلاس ابتکاری برای دانشجویان تقسیم شد.
زمینه های بهترین روش برای روش های نوین آموزشی شامل طراحی کلاس ، مدیریت کلاس ، تلاش برای بهبود کلاس و غیره است ، موضوع دستاوردهای در مدیریت کلاس استفاده از روش های نوین آموزشی مانند PBL ، یادگیری تلنگر ، یادگیری با اقدامات و مشروبات الکلی است دانش آموزان برای شرکت در طول سال. و او 5 مورد عالی را انتخاب کرد.
در نتیجه غربالگری ، جایزه بزرگ پروفسور سانگ اوه شیم از گروه بازرگانی و حسابداری ، پروفسور سونگ گو جی از گروه بازرگانی و حسابداری ، بهترین جایزه مین هوی کیم از گروه همگرایی خلاقیت بود ، یانگ به زودی کیم از گروه زبان و ادبیات انگلیسی و پروفسور یینگ کیو بانگ از گروه مهندسی اطلاعات و ارتباطات.
علاوه بر این ، Pri جایزه بزرگ ژاپنی گروه لی مین جونگ △ جایزه بزرگ بخش مهندسی کامپیوتر جانگ یون Award جایزه تعالی بخش طراحی صنعتی هان جا ریونگ ، گروه حسابداری بازرگانی.
لی مین جونگ ، دانشجوی زبان ژاپنی که برنده جایزه بزرگ شرکت در کلاس نوآوری شد ، گفت: “این یک کلاس یادگیری واقعی بود که می تواند منجر به یادگیری از طریق فرایند شرکت در یک کلاس یادگیری تلنگر شود و انگیزه یادگیری را به خودی خود تحریک کند. “
به طور خاص ، استادان Seong-gu Ji و Heon-rok Oh از گروه مدیریت بازرگانی و حسابداری ، که برنده این جایزه در این مسابقه شدند ، نتایج قابل توجه تری را به دست آوردند ، زیرا هم مشاور و هم دانشجو به طور همزمان اهدا می شدند.
پروفسور جی سانگ گو ، برنده جایزه بزرگ روشهای نوآورانه آموزش ، گفت: “از سال 2019 ، ما درگیر پروژه پشتیبانی از یک روش تدریس ابتکاری در مرکز آموزش هستیم و سعی کرده ایم روشهای مختلف آموزشی را به کار ببریم ، و سعی در افزایش مشارکت و نتایج یادگیری دانش آموزان داشت. وی گفت: “من از دانش آموزانی که حتی در شرایط غیر حضوری فعالانه در کلاس شرکت می کردند سپاسگزارم.”
سونگ هی جین ، مدیر مرکز یادگیری و آموزش ، گفت: “مرکز یادگیری تدریس تمام تلاش خود را برای ارتقا quality کیفیت آموزش انجام خواهد داد تا هم معلمان و هم دانش آموزان با کشف ، به اشتراک گذاری و انتشار یادگیری یادگیری محور رضایت داشته باشند ، به طوری که دانش آموزان می توانند به خوبی با محیط آموزشی که به سرعت در حال تغییر است سازگار شوند. “آشکار شد.
در همین حال ، مرکز آموزش و یادگیری در دانشگاه هانبات قصد دارد نمونه هایی از نتایج عالی تدریس را با استفاده از روش های نوین تدریس از طریق “ترم توسعه دانشکده ترم 2020-2” که در تاریخ 28 برگزار می شود ، به اشتراک بگذارد.
[ad_2]