
خدمات مدیریت دادخواست مدنی را که یک گام به جلوتر پیش می رود ، ارتقا دهید
[ad_1]
[예천타임뉴스=남재선기자]یچئون-گون اعلام کرد که سیاست های مختلفی را برای بهبود رضایت مندی مردم غیرنظامی ترویج می کند و خدمات مدنی مدنی را که شهروندان می خواهند از طریق رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مدنی ارائه می دهد.
consultation مشاوره فکری با شکایات △ صدور مجدد رایگان کارت ثبت نام برای اقامت دائم بالای 65 سال △ صدور کارت ثبت نام برای دانشجویان دائمی service خدمات یک مرحله ای برای صدور مجدد کارت شناسایی △ مدیریت دادخواست های مدنی در سه شنبه شب و غیره .n
به طور خاص ، برای بهبود پاسخ به شکایات مدنی ، شکایات مدنی را از جمله آموزش در مورد شکایات عمومی عمومی و کارمندان دولت سه بار در هفته ، دعوت از مربیان حرفه ای و گسترش نصب سمعک و کالسکه های معلول به مشتریان ارائه می دهد.
این شرکت قصد دارد برای مقابله با کار تحت “قانون اقدامات ویژه برای ثبت انتقال مالکیت املاک و مستغلات و غیره” نیروی کار استخدام کند ، که به مدت دو سال تا 4 آگوست 2022 به طور موقت اعمال می شود و به دنبال محافظت از شهروندان است. حقوق مالکیت.
علاوه بر این ، به منظور اطمینان از مناسب بودن و شفافیت قیمت زمین از طریق بررسی سیستماتیک فردی که به صورت عمومی اعلام شده است ، و برای بهبود زندگی ساکنان و رسیدگی به مناطق کاداستر محروم ، پروژه تحقیق مجدد کاداستر جاده Seobon ، Yecheon-eup ، در ارتباط با پروژه Seeul Village.
علاوه بر این ، برای جلوگیری از حوادث مختلف از قبل ، تاسیسات جاده ای و زیرزمینی رایانه ای شده و علائم نام و آدرس تازه طراحی شده به ساختمان دهکده Geumdangsil ، مقصد اصلی گردشگری منطبق با چشم انداز اطراف ، ضمیمه شده است.
برای جلوگیری از کرونا 19 و ارتقا health سلامت نظامی ، به تمام رستوران های ساختمان وعده های غذایی و انبارداری ایمن ، محصولات بهداشتی 50 میلیون هزینه تجارت تجاری به دست آمده از طریق مسابقه غذاهای ایمن و رستوران های سال گذشته و آموزش مهربانانه برای صاحب خانه ارائه می شود برای ایجاد یک محیط مغذی سالم از طریق تقویت قبلی و مشاوره برای جلوگیری از مسمومیت غذایی.
[ad_2]