فوریه 2, 2021 By haminp 0

خدمات آموزشی در شهر سجونگ با داشتن رفاه آموزشی متراکم ، مناطق نابینا را به حداقل می رساند!

[ad_1]

[세종타임뉴스=홍대인 기자] اداره ویژه آموزش و پرورش خودگردان شهری در Sejong (سرپرست Go-jin Choi ، از این پس “مرجع آموزش و پرورش شهر Sejong” نامیده می شود) در حال گسترش و ارتقا “پروژه پشتیبانی آموزش مقدماتی آموزش و پرورش تا سال 2021” پشتیبانی از رشد و توسعه است دانش آموزان محروم.

این پروژه طرحی است که به طور جامع از زمینه های یادگیری ، روانشناسی ، عواطف ، فرهنگ و تجربه ، رفاه و حمایت از دانش آموزان در شرایط آسیب پذیر اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی پشتیبانی می کند تا آسیب پذیری ها در فرصت های آموزشی ، فرایندها و نتایج را تکمیل کند.

سال گذشته ، اداره آموزش و پرورش شهر در Sejong ، مدرسه ای با تعداد زیادی دانش آموز از کلاس های محروم را به عنوان یک مدرسه پیشرو برای رفاه آموزشی (15 مدرسه ابتدایی و 8 مدرسه متوسطه) شناسایی کرد که در مجموع 311.8 میلیون نفر تأمین می کند.

با ادامه وضعیت کرونا 19 ، مربیان و معلمان اتاق یک یا دو بار در هفته وضعیت مراقبت را از طریق مشاوره تلفنی با دانش آموزان و والدین بررسی می کنند و با توجه به نتایج مشاوره ، فوراً نیازهای روزمره را برای دانش آموزان فراهم می کنند.

علاوه بر این ، تعاونی های آموزشی و اجتماعی یکپارچه (حاکمیت) در مناطق جوچیوون و یونچئون ایجاد شده اند و مدارس (12 مدرسه) و موسسات حمایت اجتماعی روستایی (22 نهاد) با همکاری یکدیگر پشتیبانی یکپارچه شخصی را برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان انجام داده اند از آموزش نابرابر.

از نظر داخلی ، شورای هماهنگی ادغام رفاه آموزشی از تکرار چنین پروژه هایی جلوگیری می کند ، بنابراین اثربخشی پروژه های کمک های اجتماعی در آموزش و پرورش افزایش می یابد.

در نتیجه این مطالعه از شاخص های عملکرد (مهارت های ارتباطی ، روابط و غیره) ، که تغییر 446 دانش آموز دبستانی و متوسطه را که برای حمایت اولویت از رفاه آموزش و پرورش در این پروژه شرکت کرده اند ، اندازه گیری می کند ، به طور کلی رضایت بخش است نتیجه 80.8٪

شهر آموزش و پرورش در شهر Sejong با گزارش مدیریت اجرای خود در سال جاری ، وضعیت و مشکلات پروژه را منعکس می کند ▲ تقویت حمایت از افراد محروم در مدارس دولتی (ایجاد شبکه ای برای ایمنی رفاه آموزشی) فعالیت مدارس برجسته رفاهی متناسب با دانش آموزان ▲ رفاه آموزشی بر مدیریت رشد فردی متمرکز است پروژه های پشتیبانی از اولویت ها expansion گسترش کمی و بهبود کیفی سیستم یکپارچه برای حمایت از رفاه آموزشی نقطه ضعف در شرایط غیر رو در رو.

شبکه ای برای ایمنی بهزیستی آموزشی (4 کارگر در زمینه آموزش و پرورش ، بودجه 40 میلیون درآمد کسب شده) ایجاد می شود تا دانش آموزان مدارس عمومی محروم و بدون مربی را پشتیبانی و حمایت کند.

مربیان مقیم مرکز پشتیبانی مدارس شمالی در منطقه یوپ-میون و مرکز پشتیبانی مدارس جنوبی در منطقه شرق مدیریت می شوند تا بتوانند به صورت یکپارچه در زمینه یادگیری دانش آموزان ، روانشناسی و عواطف ، فرهنگ و تجربه رشد کنند ، و رفاه و حمایت.

مدارس پیشرو در زمینه آموزش و تأمین اجتماعی به نوع متراکم ، نوع ترکیبی و نوع مربوط تقسیم می شوند و بودجه 5 میلیون کسب شده تا 25 میلیون فیش مدرسه در مجموع به 19 مدرسه تأمین می شود و 8 کارمند متخصص نیز منصوب می شوند. .

علاوه بر این ، برنامه های مدیریت رشد فردی برای اجرای مدیریت پرونده رفاه اجتماعی در آموزش و پرورش و دستورالعمل هایی که شامل پیوند منابع رفاهی روستایی باشد ، تهیه می شود.

مدرسه و اداره آموزش و پرورش در شهر Sejong پروژه ها را از طریق شورا ادغام و هماهنگ می کنند تا مشکل همپوشانی پروژه های مشابه کمک های اجتماعی را حل کنند. علاوه بر این ، دو توافق نامه کمک اجتماعی یکپارچه برای هر منطقه مسکونی (دودام-دونگ و Saerom-dong) تمدید و عملیاتی خواهد شد.

علاوه بر این ، با طولانی شدن وضعیت رو در رو ، نظارت بر شرایط مراقبت ، مشاوره تلفنی و مراقبت های اضطراری شخصی از دانشجویان نیز ارائه می شود.

سرپرست Go-jin Choi چشم انداز را اعلام کرد: “ما با ادغام منابع در داخل و خارج از مدرسه ، جلوگیری از ایجاد نقاط کور در بهزیستی آموزشی ، جلوگیری از اثرات منفی کلاله ، از رشد فردی متناسب با هر دانش آموز حمایت خواهیم کرد. “

[ad_2]