
تقویت همکاری با شرکت بازاریابی Daejeon و موسسه علوم پایه (IBS)
[ad_1]
[대전타임뉴스=홍대인 기자] شرکت بازاریابی Daejeon (رئیس جمهور Gyeong-Gon Ko) به طور مشترک موش های Science را با موسسه علوم پایه (IBS ، President Do-Young Noh) جذب و میزبانی می کند تا ارزش تجاری Daejeon ، City Science را افزایش دهد و در زمینه آموزش برای ارتقا science علم همکاری می کند. مناسب برای برند Science City Daejeon. در روز 29 اعلام شد که شدت خواهد گرفت
رئیس جمهور کو گیونگ گون از شرکت بازاریابی Daejeon ، که به عنوان یک سازمان روابط عمومی برای Daejeon از طریق ارتقا tourism گردشگری و کنفرانس های بین المللی در Daejeon تاسیس شده است ، در تاریخ نوزدهم با رئیس روح دو جوان از م ofسسه علوم پایه و همچنین تجربه شهروندان ملاقات کرد و بازدید کنندگان هویت علمی داژئون در زندگی روزمره است. و آنها در مورد راه های لذت بردن از آن به راحتی بحث کردند.
نظرات مختلف نه تنها در مورد جذب و همکاری مداوم کنفرانس های بین المللی در زمینه علوم پایه ، بلکه در مورد همکاری در برنامه ریزی و همکاری جشنواره های آموزش علمی برای ارتقا science علم و روش های تجربه مستقیم وسایل نقلیه خودمختار ناشی از علم و. فن آوری.
IBS ، زادگاه تحقیقات اساسی در کره ، هنگامی که در سال 2018 به وب سایت Expo Science Park در Doryong-dong ، Yuseong-gu ، Daejeon نقل مکان کرد ، به طور فعال در تحقیقات دانشگاهی و مبادلات بین المللی نقش اساسی داشت.
به طور خاص ، هنگامی که مجتمع علمی در آگوست 2021 تکمیل شود و دومین مرکز نمایشگاهی مرکز کنگره دائژون در سال 2022 تکمیل شود ، انتظار می رود این منطقه به مجموعه MICE در داژئون تبدیل شود ، جایی که محل های اقامت ، تفریح ، خرید و فعالیت های فرهنگی هماهنگ است با کنوانسیون و نمایشگاه. علاوه بر این ، همکاری نزدیک با IBS که در اینجا با هم سرمایه گذاری می شود لازم است.
KTO و IBS توافق نامه همکاری تجاری را امضا کرده و قصد دارند همکاری های بیشتری را برای توسعه Daejeon و همچنین توسعه دو نهاد تقویت کنند.
[ad_2]