
اولین سیستم نشانگر و محتوای شکر Shine Musket در توکیو و یک سیستم صدور گواهینامه کیفیت بازار
[ad_1]
[김천타임뉴스=권오원] Gimcheon City (شهردار Choong-seop Kim) یک سیستم برچسب گذاری محتوای شکر (عمومی ، درجه یک) و یک سیستم گواهینامه کیفیت بازار Gimcheon را برای Shine Musket پیاده سازی می کند ، که به عنوان محصول با بیشترین محصول در انگور Gimcheon برجسته شده است.
در نتیجه ، در مورد گروه های تولید کننده (تخته پرورش ، انگور Nonghyup ، انگور Gimcheon و غیره) که هنگام تحویل Shket Musket از امسال ، 16Brix use از مواد بسته بندی مارک مشترک میوه Gimcheon-si “Gimcheonn” استفاده می کنند. 1 (جعبه عادی) یا 18Brix ± 1 (جعبه حق بیمه) باید علامت گذاری شود و ما قصد داریم یک سیستم مسئولیت برای توقیف را اجرا کنیم تا گروه های تولید کننده مستقیماً مسئول تشنج مصرف کننده باشند که ممکن است در شرایط اضطراری رخ دهد.
به طور خاص ، جعبه ممتاز 18Brix ± 1 از مرحله تولید به طور کامل مدیریت می شود تا با دریافت برنامه ای از سازمان حمل و نقل مونتاژ شده از طریق Nonghyup و دیگران ، از پرورش و کنترل کیفیت مناسب اطمینان حاصل کنید. ما قصد داریم با توزیع و ضمیمه برچسب ها برای صدور گواهینامه کیفیت بازار و ارائه مشوق ها ، در کلاس حق بیمه تفاوت ایجاد کنیم.
برای ترویج این امر از قبل ، شهر گیمچئون با انتشار بنرهایی در هر شهر ، روستا و از طریق سیستم هوشمند اطلاع رسانی دهکده ، اطلاعات را در سطح گسترده ای ارائه می دهد. Kim Cheon-An (برند مشترک Gimcheon-si Fruit) یک جلسه کاری با مدیران مواد بسته بندی برگزار کرد تا جزئیات مربوطه را ارائه دهد. علاوه بر این ، در تاریخ 28 ، با رعایت قوانین قرنطینه مطابق با مرحله دوم فاصله اجتماعی ، آموزش هدایت مسئولین پروژه تعمیر و نگهداری مواد گیمچون و بسته بندی در 22 شهر و روستا ارائه شد.
از سال 2020 ، شهر گیمچئون موضوع برنامه برای حمایت از گیمچون و مواد بسته بندی را از یک مزرعه جداگانه به یک گروه از تولیدکنندگان (Nonghyup ، Crop Farm و غیره) و همچنین فروش قبلی (انتقال غیرقانونی مواد بسته بندی) صحیح نیست کیفیت کنترل شده نیز اساساً از برنامه حذف می شود. علاوه بر این ، از سال 2021 ، به منظور بهبود تصویر از برند Gimcheonn و بازیابی اعتماد به نفس مشتری ، تصویر مارک Gimcheonn بدون مجوز از طریق مدیریت و نظارت عمیق بر تولید مواد بسته بندی تولید ، فروش ، انتقال یا توزیع می شود. ، تأمین کنندگان و شرکتهای توزیع. در صورت تشدید ، وی متهم به نقض قانون علائم تجاری خواهد شد و خسارت را مطالبه خواهد کرد.
علاوه بر این ، شهر گیمچئون 18 مزرعه (3 مزرعه Shine Musket ، 15 مزرعه آلو) را پیدا كرد كه مزارع كشتی بودند كه از طریق كار تیم Kimcheon و تیم مدیریت کیفیت (انگور ، آلو) در سال 2020 از استانداردهای کنترل کیفیت برخوردار نبودند و در این سال با دقت بیان شد که اگر تنها عملکرد کنترل خودمختار گروه تولید کننده به درستی اعمال شود به دلیل سیستم نشانگر و درجه بندی محتوای شکر و استفاده از سیستم صدور گواهینامه کیفیت در بازار Gimcheon ، کیفیت Gimcheon Muske Shine بهبود می یابد و قیمت های مزرعه افزایش می یابد.
در همین حال ، شهر گیمچئون در مجموع 436 دستگاه تست قند غیر مخرب قابل حمل را برای بهبود کیفیت از 2019 تا 2020 به تولید کنندگان Shine Musket تحویل داده و قصد دارد 64 واحد را در سال 2021 تحویل دهد. Gimcheon City قصد دارد برنامه های مربوط به پروژه نگهداری بسته بندی Gimcheon & ( انگور ، آلو) در سال 2021 از طریق هر eup ، میون دونگ (کمپبل ، Geobong ، Shine Musket 16Brix box 1 جعبه معمولی) و آلو فدراسیون (آلو) تا 10 فوریه. در مورد یک جعبه Premium Shine Musket 18Brix ± 1 ، اعلام شد که مستقیماً از طریق Nonghyup و Vineyards ، که دارای سازمان های عمومی انتخابات هستند ، اجرا می شود.
[ad_2]