
استاد دانشگاه ملی Chunnam Jaehun Hwang ، Hyuksoo Cho ، Junhyun Han ، Yejin Lee ، برای سخنرانی عالی انتخاب شده است
[ad_1]
[대전타임뉴스=홍대인 기자] دانشگاه ملی چونام (رئیس جمهور جین سوک لی) چهار استاد عالی را برای توسعه مدل های آموزشی و انتشار سخنرانی های عالی متناسب با تغییر شرایط آموزشی انتخاب کرده است.
در نوزدهم ، دانشگاه ملی چونگنام برای چهار استاد از جمله استاد هوانگ جا هونگ از دانشکده علوم انسانی ، پروفسور هوانگ جا هون از گروه باستان شناسی در کالج علوم انسانی ، پروفسور هیوک برای استادان CNU برجسته سخنرانی 2020 به آنها امتیاز داد. سو چو در گروه بازرگانی دانشگاه گیونگسانگ ، پروفسور
به عنوان بخشی از پروژه حمایت از نوآوری دانشگاه ، “انتخاب یک سخنران برای سخنرانی های برجسته CNN” ، که در سال 2018 آغاز به کار کرد و امسال برای سومین بار جشن گرفت ، اولین بار سو جونگ کیم از وزارت رسانه است و تحقیقات اطلاعاتی ، پروفسور هی-کوون آن از گروه علوم منابع حیوانی و پروفسور دو یونگ جو از گروه آموزش فناوری. پروفسور کو هوی کیونگ از گروه الکترونیک مصرفی انتخاب شده است.
دانشگاه ملی چونگنام از بین 7 استاد برتر در ارزیابی سخنرانی های کالج (گروه) و استادانی که انجمن دانشجویی کالج (گروه) از بین استادان کامل مسئول سخنرانی ها در سال 2020 ، 10 استاد را از بین 7 استاد برتر ارزیابی کرد.
پروفسور Jae-Hoon Hwang دوره آموزشی باستان شناسی را با قرار دادن PPT در فیلم ها برای ایجاد علاقه دانشجویان و تشویق دانشجویان به همکاری از طریق بحث های فعال ، انجام می دهد. ادامه دادن.
پروفسور هیوک سو چو دوره “تئوری بین المللی حمل و نقل” را انجام داد و به طور فعال از مواد چندرسانه ای مانند فیلم ها و نقشه های Google استفاده می کند و با در نظر گرفتن سطح دانش آموزان ، از روند کلاس به طور فعال استفاده می کند. من كلاس مناسب او را برگزار كردم.
پروفسور Joan-Hyun Hahn یک دوره “مهندسی پردازش پلاستیک” را برگزار کرد و سخنرانی های سه بعدی را با استفاده از رسانه های مختلف رو در رو / غیر حضوری انجام داد و دانشجویان با ارائه س questionsال و پاسخ از طریق “کلاس معکوس” به طور فعال در کلاس شرکت می کردند نه به سادگی با ارائه اطلاعات. ، بازخورد فعال برای اجازه غوطه وری ارائه شد.
پروفسور Ye-jin Lee دوره “ارگونومی لباس” را برگزار کرد و با استفاده از رسانه های مختلف مانند فیلم و ویرایش ، سخنرانی های سه بعدی ارائه داد ، در حالی که به هر دانش آموز اجازه می داد خلاقیت را از طریق فعالیت های یادگیری خودگردان نشان دهد. مهارت های ارتباطی بهبود یافته
[ad_2]