ژانویه 29, 2021 By haminp 0

ارائه نظر برای ارزیابی استراتژیک زیست محیطی راه آهن داخلی جنوب

[ad_1]

[고령타임뉴스=김응택] گوریونگ-گون در 29 ژانویه اعلام کرد که از وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل و وزارت محیط زیست بازدید کرده و نظر خود را در مورد ارزیابی استراتژیک زیست محیطی (پروژه) برای ساخت پروژه راه آهن داخلی جنوب ارائه داده است.

گواک یونگ-هوان ، رئیس گوریونگ-گان ، سونگ وون-هوان ، رئیس شورای ، بائه چئول هون و کیم این تاک ، رئیس کمیته اجرای ایستگاه گوریونگ ، در ابتدا تونلی به پارک ملی گایاسان در نزدیکی مسیر Yeta (طرح 2) و به عنوان جایگزینی برای نصب ایستگاه Goryeong. این داستانی نزدیک Goryeong-gun و Haeinsa IC را ارائه می دهد که می تواند به اشتراک گذاشته شود.

نظرات بازبینی برای افراد مسن ارائه شده به وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل و وزارت محیط زیست شامل بررسی تطبیقی ​​سه یا چند مسیر جایگزین پیشنهاد شده در نظر شورا در مورد ارزیابی تأثیرات زیست محیطی ، گزینه نهایی و دلایل (اداره محیط زیست رودخانه ناکدونگ) و تعدادی از گزینه های دیگر برای مسیر. علاوه بر تأثیر ، روند انتخاب یک مسیر بهینه از نظر اکولوژیکی و نتایج حاصل از ارزیابی جامع تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی زندگی به طور خاص مشخص شده است (موسسه تحقیقات سیاستگذاری محیط زیست) ، اما پروژه ارزیابی استراتژیک تأثیرات زیست محیطی ارائه نمی دهد گزینه های زیادی برای مسیر. از آنجا که بررسی اجمالی مسیر بین Goryeong و Seongju حذف شده است ، تجزیه و تحلیل مقایسه ای و تجدید نظر در سه یا چند مسیر مبدا مورد نیاز است.

علاوه بر این ، Goryeong-gun ، با توجه به جنبه های زیست محیطی ارزیابی استراتژیک زیست محیطی (پروژه) ، تحقیقات گیاهی و حیوانات خشکی را از دست داد و بای پس Gayasan را به عنوان یک طرح فقط به این دلیل که در منطقه پارک ملی Gayasan است پیشنهاد کرد و به طور مشترک اعلام شده توسط وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل و وزارت محیط زیست. با توجه به ارسال پروژه های بد که با “دستورالعمل های ساخت خطوط راه آهن سازگار با محیط زیست” و “طرح طرح ایستگاه” از سازمان راه آهن ملی ، وزارت زمین ، زیرساخت ها و محیط زیست و وزارت در تعارض مستقیم است محیط زیست از وزارت زمین ، زیرساخت و محیط زیست خواست تا با بررسی مسیرهای جایگزین کافی ، برنامه مسیر بهینه را تعیین کند.

مسیر 1 ارزیابی استراتژیک زیست محیطی (پروژه) مسیر انحراف را بررسی نمی کند ، اگرچه نگرانی هایی در مورد تخریب زیستگاه های حیات وحش در معرض خطر (خزه سمندر ، سمور ، هلال خرس سیاه) در مجاورت و ذخایر جنگل ، منطقه حفاظت شده ، تعیین شده در مطابق با قانون حمایت از جنگل. 19200 مزرعه گاو و خوک با 10 مزرعه وجود دارد و نگرانی هایی در مورد سر و صدا و لرزش وجود دارد ، به ویژه صدا ، اختلالات بارداری و زایمان های مشابه ناشی از انفجار.

Goryeong-gun ، در وهله اول ، نگران این است که مسیر اول معیشت ساکنان Deokgok-myeon را از بین ببرد و جامعه محلی را نابود کند. بنابراین ، برای به حداقل رساندن آسیب به محیط طبیعی و زندگی ساکنان ، پارک ملی گایاسان در ابتدا در نزدیکی مسیر یتا ساخته شد (طرح 2). من یک طرح برای یک تونل ارائه دادم

رئیس جمهور سان وونگ هوانگ گفت: “اگر در نزدیکی ایستگاه اسلحه Goryeong یا Goryeong و IC Haeinsa ایستگاهی ایجاد شود ، بسیاری از ساكنان ساكن در Goryeong-gun ، Haeinsa ، Geochang-gun ، Hapcheon-gun ، Dalseong-gun و Changnyeong-gun بسیاری شهروندان ، از جمله منطقه ساحلی جنوب ، برای سفر به معبد Haeinsa ، Gayasan ، Goryeongjisan-dong و کمربند فرهنگی Daegaya ، از جمله راه تسهیل گردشگری فرهنگی و توسعه همکاری و همکاری با کمربند ساحلی جنوب ، یک مسیر سفر کوتاه دارند. برای گردشگری دریایی. ”

“اتصال از طریق راه آهن سریع السیر و 9 مجتمع صنعتی در Goryeong-gun و 1300 شرکت کوچک و متوسط ​​، مجتمع ملی صنعتی Daegu و Technopolis ، ساخت کشتی در Gyeongnam با سه خط آهن (خط داخلی داخلی ، خط صنعتی Daegu ، خط داخلی Dalbit) بسیار آسان است. ، منطقه گوانجو ، منطقه شهری. به راحتی می توان یک شبکه لجستیکی صنعتی ایجاد کرد که با کل کشور ارتباط برقرار کند ، که می تواند به طور قابل توجهی به همکاری منطقه ای و توسعه متعادل کمک کند. ”

نماینده Bae Chul-heon گفت: “ارزیابی استراتژیک محیط زیست (پروژه) باید گزینه ها را مقایسه و تجزیه و تحلیل کند و دلایل کافی بودن پروژه و مکان را از نظر زیست محیطی بیان کند ، اما بررسی گزینه های بین بخش بزرگسالان Seongju حذف شده است.

مسیر 1 محیط زندگی و معیشت ساکنان Deokgok-myeon را از بین می برد و جامعه محلی زندگی را مختل می کند. بنابراین ، پروژه تونل پارک ملی Gayasan مطابق با مسیر اصلی ارتقا می یابد تا آسیب به محیط زیست و محیط زندگی ساکنان به حداقل برسد. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

“وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل ، وزارت محیط زیست ، سازمان راه آهن ملی و KDI ، رئیس کیم این تاک ، رئیس ایستگاه گوریونگ ، گفت ،” وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل ، وزارت محیط زیست ، سازمان راه آهن ملی و KDI “ما یک طرح مسیر و ارزیابی تأثیر استراتژیک زیست محیطی (پروژه) در برابر سازمان راه آهن کره Korean محل ایستگاه و برنامه تاسیسات』 ، گزارش امکان سنجی اولیه KDI Background پروژه ساخت راه آهن جنوب داخلی زمینه و هدف )

“تجزیه و تحلیل تطبیقی ​​و بررسی مسیرهای جایگزین کافی بین بخش Seongju-Goryeong-Haeinsa-Hapcheon مورد نیاز است ، که بای پس Gayasan را فقط به دلیل قرار گرفتن در پارک ملی Gayasan به عنوان یک طرح واحد ارائه می دهد.”

گواک یونگ-هوان ، رئیس شهرستان گوریونگ ، به رئیس وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل و وزارت محیط زیست توضیح داد: “جاده تونل پارک ملی گایاسان ، نزدیک به خط اصلی یتا ، که می تواند محافظت کند بقیه مناطق پاک در Goryeong-gun و به حداقل رساندن آسیب به ساکنان Deokgok-mieon مناسب ترین است. ”

“ما یک ایستگاه ساده در نزدیکی ایستگاه IC Goryeong-Haeinsa نصب خواهیم کرد که بسیاری از شهروندان مانند Goryeong-gun ، Haeinsa و Geochang-gun می توانند به راحتی و به سرعت از طریق بزرگراه Daegu Gwangju به آن دسترسی پیدا کنند و آن را به اشتراک بگذارند.”

“با نگرش جانشین درجه یک به منافع جامعه ، نه منافع وزارتخانه ها یا جامعه محلی ، ما سه یا چند مسیر جایگزین را برای انتخاب بهترین مسیر مقایسه و بررسی خواهیم کرد.”

در همین حال ، Haeinsa و Jogye Order از طرح تونل پارک gayean که توسط Goryeong-gun پیشنهاد شده است استقبال کرده اند. از نظر نمای ایستگاه ، معبد Haeinsa ، Jogye Jongdan و Geochang-gun نظر مشابه Goryeong-gun دارند که برای بسیاری از افراد مناسب است و به مناطق مهم گردشگری مانند معبد Haeinsa ، آرامگاه Goryeongjisan-dong از کلانشهر دسترسی آسان دارد. منطقه ، منطقه Chuncheon و Namhei District. وی اصرار دارد که ایستگاهی در نزدیکی منطقه مرزی Goryeong-Haeinsa راه اندازی شود ، که می تواند از طریق احیای مجدد گردشگری و همکاری منطقه ای به بهبود اقتصادی کمک کند.

[ad_2]